Battlefield: Bad Company
-
#346
persze...nem vitatom,hogy játékmenetben jóval összetettebb,reálisabb,csak technikailag szar...sokszor érzem úgy,hogy nem kifejezetten az ügyességen múlik,hanem a szerencsén...főleg a respawn résznél,amikor támadok egy ládát,lelövöm az utolsó védőt,majd a semmiből mögötte termő társa lelő(?!?!?)...aztán ha esetleg az egyik társam benn ül a bázison egy lövegben,akkor oda respawnolok vissza,és ha esetleg nincs ott jármű akkor futhatok x kilómétert,kiesve evvel a játékból jópár percre...vagy amikor vkit lövök,és hírtelen a semmiből elé esik(?!?!?) egy tank ami értelemszerűen fedezéket nyújt....vicc...
de eppenez a spawn rendszer teszi lehetove pl helikopterbe spawnolni tuzernek ... ezta veget nemertettem semmibol tank ??? mivaaan ?
Nem beszélve arról,hogy rohadt egyformák a katonák,és sokszor nem egyértelmű ki az ellenség mert nagyobb tömegharcnál nem lehet jól kivenni,melyik név kihez tartozik....és akkor a nem változtatható gombkiosztást már meg se említem...
Iyen a haboru nem szaladgalhat mindenki nagy zaszlovala hatan hogy tudd ki kicsoda en meg a kis pottyot is tulzasnak talalom amit a tarsaidra rak (es igy tudod ki a tarsad es ki nem ;)