Tuning, tippek, kérdések- minden jöhet, ami kapcsolatos a témaval!
  • pszihopata
    #72
    Én javítottam autószerelő után robogót,aki megfuratta,szimmeringeket,gyertyát,légszűrőt cserélt karburátort tisztított,mégsem lett jó.

    A tulaj elhozta hozzám a motort,hogy mindent megcsináltak,és még mindíg nagyon gyenge,max 30.A kipufogó végén egy csavarhúzóval és kalapáccsal levéstem körben a kormot /30 másodperc/ és a motor hibátlan lett.

    Az autószerelő hiába jószándékú,ilyen hiba max a trabanton fordulhatott elő 15 éve,egyszerűen nem gondolnak rá.A tulaj kifizetett 30000-et csak alkatrészre,én meg azt mondtam 'majd meghívsz egy sörre".

    Ugyanez a helyzet a variováltóval is,egyedül a kombájnokon használnak hasonlót,az átlag autószerelőnek sajnos fogalma sincsen hogyan működik.
    Ugyanúgy kevés a jószándék mint Zoolee esetében is,aki igazából segíteni akar,de az kevés.

    A fiatal robogósok többsége elöbb vesz veg minden gagyi tunning cuccot több 10 ezerért,mint hogy rendbeszedesse a legatyásodott robogóját,pedig egy szerelővel jobban járna anyagilag is.

    Az én jogom teljesen gyári 50-es,csak az elektronika lett kicserélve,hogy ne szabályozzon.80-at megy és pont úgy gyorsul mint egy 70-es tunningolt nagytestű,és sosem döglik meg.Egykerekezni így gyári állapotában a legjobb.55 km/h-nál fel tudom venni egykerékre,ezt egy 180-as runnerrel sem tudom megcsinálni,hiába 20 lóerő.