• takysoft
    #127
    Amit én ehhez hozzá tudok szólni:

    én levelem hozzájuk:

    Tisztelt T-online Ügyfélszolgálat!
    Néhány hónapja kötöttem önöknél internet előfizetést, Kábelnet
    prémium
    csomagot. Azért választottam ezt, mert az ügyfélszolgálatnál
    biztosítottak, ez teljesen egyenértékű az ADSL kapcsolattal.
    Utánanéztem
    az áraknak, és így is volt. Ellenben a februári sebességemelés a
    Kábelnetre nem terjedt ki, így ha ADSL-t kötöttem volna, magasabb
    sávszélességhez jutottam volna. Ami NEM egyenértékű, ahogyan engem
    erről
    biztosítottak. Engem pedig most köt a hűségnyilatkozat, és nem tudok
    váltani. Úgy érzem átvágtak, hisz az altalam ismert összes
    szolgáltató
    emelt sávszélességet(Invitel, UPC, sőt még a t-Online is ADSL-nél).
    Miért ér kevesebbet az én Kábelnet kapcsolatom, annál, amit ADSL
    prémium
    nével szolgáltatnak?
    Az után érdeklődök, hogy lesz-e a Kábelnet előfizetéseknél is
    szávszélességemelés, illetve van-e lehetőség váltani Kábelnetről
    ADSL-re?

    Tisztelettel:
    László




    válaszlevél:

    Tisztelt Ügyfelünk!



    Köszönjük levelét!


    Ezúton tájékoztatom, hogy nagy valószínűséggel még az idén sor
    kerülhet a kábelnet szolgáltatások sávszélesség emelésére is.
    Tekintettel az eltérő technológiára itt elsősorban nem a fizikai
    hálózat adottságai, hanem az előfizetők sűrűsége és a kiépített
    kapacitások határozzák meg az elérhető sebességeket, jelentős
    fejlesztésekre van szükség.

    Megértését és türelmét ezúton is köszönjük!

    További, a szolgáltatásokkal és számlázással kapcsolatos kérdés
    esetén szívesen állunk rendelkezésére Online Ügyfélszolgálatunkon
    keresztül, vagy e-mailben az [email protected] vagy a
    [email protected] címen és az 1234 telefonszámon.


    Üdvözlettel:

    T-Online Magyarország Zrt.