Tisztelt T-online Ügyfélszolgálat!
Néhány hónapja kötöttem önöknél internet előfizetést, Kábelnet
prémium
csomagot. Azért választottam ezt, mert az ügyfélszolgálatnál
biztosítottak, ez teljesen egyenértékű az ADSL kapcsolattal.
Utánanéztem
az áraknak, és így is volt. Ellenben a februári sebességemelés a
Kábelnetre nem terjedt ki, így ha ADSL-t kötöttem volna, magasabb
sávszélességhez jutottam volna. Ami NEM egyenértékű, ahogyan engem
erről
biztosítottak. Engem pedig most köt a hűségnyilatkozat, és nem tudok
váltani. Úgy érzem átvágtak, hisz az altalam ismert összes
szolgáltató
emelt sávszélességet(Invitel, UPC, sőt még a t-Online is ADSL-nél).
Miért ér kevesebbet az én Kábelnet kapcsolatom, annál, amit ADSL
prémium
nével szolgáltatnak?
Az után érdeklődök, hogy lesz-e a Kábelnet előfizetéseknél is
szávszélességemelés, illetve van-e lehetőség váltani Kábelnetről
ADSL-re?
Tisztelettel:
László
válaszlevél:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük levelét!
Ezúton tájékoztatom, hogy nagy valószínűséggel még az idén sor
kerülhet a kábelnet szolgáltatások sávszélesség emelésére is.
Tekintettel az eltérő technológiára itt elsősorban nem a fizikai
hálózat adottságai, hanem az előfizetők sűrűsége és a kiépített
kapacitások határozzák meg az elérhető sebességeket, jelentős
fejlesztésekre van szükség.
Megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
További, a szolgáltatásokkal és számlázással kapcsolatos kérdés
esetén szívesen állunk rendelkezésére Online Ügyfélszolgálatunkon
keresztül, vagy e-mailben az [email protected] vagy a [email protected] címen és az 1234 telefonszámon.