• Carbine
    #103
    Ami az ügyfélszoklgálatokat illeti, kiváltképpen a T-onlánynál, borzalmas, és azt hiszem enyhén fejezem ki magam. Elöző év dec. 13-án kitöltöttem a szerződést, egy 1024/128-as üzleti (pontosabban válalkozói) csomagról, és vittem le haverom boltjába (egyik helyi értékesítő), hogy fax-oljunk, azt jó lesz. Megtörtént, ott helyben megkaptam a modemet, hoyg izítsam be, és majd látom, ha aktíválják a kapcsolatot. 2-3 hét múlva elkezdtem furcsálni, hogy medemen még mindig nem akar villognia az ADSL led... kondoltam lenézek haverhoz, hogy robi vazzee! csörögj már rá lécci ezekre a "szakemberekre", és kérdezdd meg, hogy hol van anet??? csak mert a válalat, akinek dolgozom már nagyon kérdezgette, mikor küldöm nekik a munka anyagot, aminek már 1 hete ott kéne lennie. Telefon megy... válasz érkezik: "Háááát, nálunk nincsen semmilyen ilyen szerződés! Ilyen faxot, ŐK nem kaptak!" Elgondolkodtam, hogy most mi van, miközben a fax visszaigazolását szorongattam. Sebaj, gondoltam biztos sok a dolguk a sebesség növekedés miatt, hát, fax megint el... ZSÍÍR!!! gondoltam. Ismét eltelt kb 1,5 hét, de net az csak nincsen, viszont telefon azért jött a cégtől, hogy a késlekedésem megengedhetetlen és szerződést bontotak, hétköznapi nyelven, kirúgtak, mert nem küldtem el az rohadt emailt. ismét lecsortetek haverhoz, mondom, hogy hívja fel a f******ókat, hogy mégis mi kell nekik 1,5 hónap, hogy aktíválják azt a xart!? Erre a visszaszólnak, hogy 1 adat hiányzik... hoppácska!!! Átvettem a kagylót, és megkérdeztem ,hogy netán a telefonszámom az??? Erre, ő, hogy nem. Akkor ennyhe utalást tettem IQ-jára azzal, hogy csak arra tanították meg, hogyan vegye fel a kagylót, a tárcsázás nevű rejtélyes varázslattra már nem!? Ezek után elkülttük a hiányzó adatot is, és azt mondta a "kisasszony", hogy 2-3 nap. Gondoltam is király, meló nincs de legalább net lesz, fasza! és megint eltelt 1 hét, és semmi, akkor már inkább itthonról teleonálgattam, mert haverom már unta fejem. Felhívom őket, hááát net meg??? Elment síelni, vagy mi? Azt mondta, hogy már kell lennie, restartoljam a modemet! Mondom ok, lerakom, modem, router restart.. 1szre, 2szer, 20szor, semmi. Felhívom megint, azt mondják csak nálam lehet a hiba, szal restaroljak, mondtam na persze. fogtam routerről gépet le, közvetlenül rákötöttem a pcre, de így sem, op. rendszer újra (ki tudhatja), de semmmi. Ok, modem vissza dobozba, üzletbe le cammogtam, és elhoztam egy másikat, azzal is próbáltam 1 napig... de semmi, jó, ezt is vissza a dobozba, mert telefonba, azt mondta az "okos", hogy a modem hibája! Elösztem a 3. modemet, de persze, hogy ugyanaz, mondom ez lehetetlen... elvittem a modemet egy DSL-es haverhoz, ott rácuppantottuk a rendszerre, és nini, működött!!! Ekkor elborult az agyam, haza mentem telefon felvesz, egyből leugadtva az ügyfélszolgálatost, mondtam, hogy leszarom magasról, hogy szerinte resetelni kell a modemet, mert neki ezt írja ki a gépe, arra a hibakódra, amit adtam, inkább kapcsoljon továba a karbantartokhoz, vagy vkihez, aki legalább egy kicsit is ért hozzá. Megtörtént, és azonnal le is rakták a kagylót, mikor elkezdtem ecsetelni a gondot. Akkor eszembe jutott, hogy vagy nekem a halyi T-com-nál ismerősöm, kérek egy szíveséget, és megnézi. Erre ő kijött, megnézte a modemet (szemmel, nem a gépen!!) és azt mondta jó, ez, majd azt mondta sűrgős dolga van, szal lép is. Jó, elment, de persze, hogy a távszerelés nem oldotta meg a gondot, még vagy 10szer zaklattam a szerelőt, mire megigérte, hogy majd a következő szombaton ide küldi a haverjt, aki Online-os hálozat felügyelő. A csori ki is jött, egyik géphez beült, átírta a felhasználó nevet, meg jelszót a teszt cuccéra, majd néztük, hogy kérem szépen, modem, router, gép minden stimmel, a hiba az onlánynál van. Srác elment, én meg elkezdtem telefolnáni, ahol megnézte a csaj, és azt mondata, tovább kapcsol, mondom, legyen, a következő egy ellenszenves férfi hang, meg felvilágosított arról, hogy a vonal engedélyezve van, csak a felhasználó nevet, sé a jelszót nem aktíválták, vmi kibaszott földöntúli óknál fogva, és ő most csak egy ideigleneset tud adni, ami 2-3 napig jó, aztán majd megint telefolnálhatok a véglegesért. Mondom hála az égnek, vége ennek a szarakodásnak! De persze NEM!!! Ahogy megjósolták, úgy 3 nappal később elment a net, lejárt az account, hát, mondom este 10kor csak nem fogok telefonálni, majd másnap reggel, 8kor felhívtam őket, mondom akkor kéne az accountom, erre ügyfélszolgálatos, arról szó sem lehet, mivel neki az jelzi a gép, hogy vonal aktív, és nem akarta elfogadni, hogy kissé már jobban értek hozzá, mint a gépe, és restartolni kell modem, ekkor megkérdeztem rogzittik-e a beszélgetést, mire ő, "igen"! Na nem baj... akkor is a qrva a***dat! és leraktam, 10 perc, meg 2 szál bagó után újra telefon, persze más vette fel, mondom, hogy hihetetlen hibakodókat ír a gép, meg Keretsrendszer hibákat, minden hülyeséget ami csak eszembe jutott... sikerült tovább kapcsolt, jöhet a 2. pálya!!! Elkezdtem ecsetelni a gondot, és azt mondta, hogy ez nem az ő rezortjuk, így ő is tovább kapcsolt (Most jött a főellenség), felvették, majd egy nagyon megfáradt hangú krapek megkérdezte, mi a bajom, hogy így tízórai közben muszály, hogy basztassák. elmondom a gondot, azt mondja, no para... aktíválja azt az accountot, amit kb 2 hónapja kellett volna, és ELNÉZÉST kért, hogy a kollégái már megint elk***ák! hozzá tette, ez elvileg egy nap, de gyakorlatilg 10 perc és OK. Királyság!!! lerakom, ekkor 10 óra körül volt, elmentem otthonról, és este 8kor haza érve néztem, hogy NET??? NYET!!! megittam 2 whiskeyt, aztán inkább lefeküdtem. reggel 9 óra magasságában ismét telefonálok, ismét végig küzdöm magam az első 2 pályán, aztán elkezdek vitatkoznia sz okoskával, hogy ők aktíváltak, én meg mondom, hogy éppen a modemet, meg a router nézem, és NEM aktíváltak, aztán várakoztatott 5 percet... aztán megint elmondta szovegét én is a sajátomat, aztán elkezdtem végig szidní a családfáját, nagyából az Árpád-ház felemelkedésétől kezdődően. Ekkore inkább várakozdtatott még pár percet, aztán hirtelen vonal megszakadt! és nézem... VAN INTERNET!!! hát röviden ennyit erről!!!

    Sajnálom, hogy kisebb regény kerekedett a sztoriból, de nem nagyon tudtam nézni, hogy vki már a cég alkalmazottait kezdi sajnálni, meg minket szégyenkezésre kárhoztatni, hogy mit sír a szánk, inkább öröljünk, hogy megtisztelnek a szolgáltatók, és meg engedik, hogy előfizessünk náluk, most nekem is csak itt van a ynakamon ez a rohadt HSZ-dés, és még 8 hónapig meg is marad. szal erről ennyit!

    Még 1szer bocs a NAGYON terjedelmes szövegért