• dez
    #82
    "Nem erre gondoltam, hanem hogy a játék fejlesztő cég ír saját fizikát (mint pl. mi). Nem egy rettenetes nehéz dolog."

    Pontosan ezt jelentette az első mondat... De nem sok játékfejlesztő cég engedheti meg magának, hogy félévek alatt GPU-támogatású saját fizikát írjon - sokkal egyszerűbb egy létező motor API-ját használni, amely motor alacsony szinten azt használja, amit beállítanak a lehetőségek függvényében (osztott GPU, 2. GPU, osztott CPU, 2. CPU mag).
    Ja, múltkor még azt mondtad, CPU-ra készül a motorotok. Nem 2 nap átírni GPU-ra... Egyébként már ideje lenne elárulnod, ki az a "mi"... Más fejlesztők nem ilyen titkolózók ám...

    "A játékokat kell úgy megírni, hogy mindkét feladatra elég legyen egy kártya."

    Mondani könnyű...

    "Ezt majd a piac eldönti. De szerintem 2 kártyát nehéz lesz megvetetni az emberekkel (de egy kártyán lehet több GPU). Egyébként hatékonyabb egy 1 GPU-ba rakni a szükséges teljesítményt, mert akkor az aktuális feladathoz lehet igazítani a teljesítmény megoszlását a grafika és a fizika közt."

    Ez egy G80 esetén már-már adottnak tekinthető, csak épp nézd meg az árát is, és valószínű, hogy ezt nem fogják fél áron adni jövőre sem...