BiroAndras#103
"Elsősorban nem a képzettségtől függ (bár tudom, a diplomások szeretik ezt hangsúlyozni) a dolog, hanem a képességektől, tehetségtől."
Én is így értettem.
"Általában oda szeretik pozicionálni, ahol a legtöbb vevő található"
Nem ilyen egyszerű. Egy játék általában egy bizonyos rétegnek szól, és ehhez kell igazítani a HW igényt.
"Ha nem csak néhány extra pöttyöt jelent a fizika, akkor nem lesz egyszerű ezt így kialakítani, mert alaposan össze kell dolgozni a grafikával."
Természetesen.
"A köv. generációban."
"Nézd meg, mekkora hatalmas chip, és mekkora hűtés kell neki"
Megnéztem, sőt vettem is egyet.
Vedd figyelembe azt is, hogy ez egy jó nagy technológiai váltás volt, és még 90nm-en gyártják. És sok helyen olvasom, hogy nemsoká 65nm-en fogják gyártani, ami valószínűleg azt jelenti, hogy emberi méretű és fogyasztású lesz.
"pedig már 80nm-es"
Ezek még 90nm-esek.
"Csak a fele a G80-nak, és te még ezt is meg akarod felezni"
A mostani közép- és alsó kategóriánál gyorsabbak lesznek a közép- és alsó kategóriás G80-ak. Tehát a mai grafikai színvonal mellé el fog férni a fizika. A fizika által igényelt teljesítmény először kevés, lész, és folyamatosan fog nőni, így lesz ideje alkalmazkodni a HW-nek és a fejlesztőknek is.
"A G80 nem 4x nagyobb teljesítményű, mint a mai csúcs, csak 2x."
Tehát a negyede annyi, mint a maiak fele. És a fizika messze nem viszi el a fele teljesítményt.
"Dehogynem kell, eddig is kellett."
Eddig kellett, de a DX10 és a Vista egy elgé jó választóvonal.