• BiroAndras
    #103
    "Elsősorban nem a képzettségtől függ (bár tudom, a diplomások szeretik ezt hangsúlyozni) a dolog, hanem a képességektől, tehetségtől."

    Én is így értettem.

    "Általában oda szeretik pozicionálni, ahol a legtöbb vevő található"

    Nem ilyen egyszerű. Egy játék általában egy bizonyos rétegnek szól, és ehhez kell igazítani a HW igényt.

    "Ha nem csak néhány extra pöttyöt jelent a fizika, akkor nem lesz egyszerű ezt így kialakítani, mert alaposan össze kell dolgozni a grafikával."

    Természetesen.

    "A köv. generációban."

    "Nézd meg, mekkora hatalmas chip, és mekkora hűtés kell neki"

    Megnéztem, sőt vettem is egyet.
    Vedd figyelembe azt is, hogy ez egy jó nagy technológiai váltás volt, és még 90nm-en gyártják. És sok helyen olvasom, hogy nemsoká 65nm-en fogják gyártani, ami valószínűleg azt jelenti, hogy emberi méretű és fogyasztású lesz.

    "pedig már 80nm-es"

    Ezek még 90nm-esek.

    "Csak a fele a G80-nak, és te még ezt is meg akarod felezni"

    A mostani közép- és alsó kategóriánál gyorsabbak lesznek a közép- és alsó kategóriás G80-ak. Tehát a mai grafikai színvonal mellé el fog férni a fizika. A fizika által igényelt teljesítmény először kevés, lész, és folyamatosan fog nőni, így lesz ideje alkalmazkodni a HW-nek és a fejlesztőknek is.

    "A G80 nem 4x nagyobb teljesítményű, mint a mai csúcs, csak 2x."

    Tehát a negyede annyi, mint a maiak fele. És a fizika messze nem viszi el a fele teljesítményt.

    "Dehogynem kell, eddig is kellett."

    Eddig kellett, de a DX10 és a Vista egy elgé jó választóvonal.