• winnie
    #58
    OFF, de a reklámok nem erről szólnak, nem az a lényeg, hogy kire hogy hat egy reklám. egyszerűen azért van a reklám, hogy tudatosuljon benned az üzenete. az régi lejárt lemez, hogy az alapján kell vásárolnunk. miért reklámoz akkor a kokakóla.

    "Egyébként a reklámok többségét minden tévécsatornán láthatod, vagyis ez általában nem csatornaspecifikus..."

    csatorna, sőt műsorspecifikusak a reklámok. nagyon kevés a "mindegy mikor" időpontba nyomott spot, ez a lényege az egésznek, nézd meg.

    a nézettségmérést vagy elfogadja valaki, vagy nem. szíve-joga mindenkinek. pro a kevés háztartás mondják (kétszer annyi van, mint kéne - amerikában 110 millió háztartásra van van 10ezer, de nem is ez a lényeg), a kontra pedig a tendenciákat (folyton cserélődnek a háztartások, a nézettségek kevésbé, a változások homogének a cosportokon belül, stb) - de nem ez a lényeg. mindenki abban hisz amiben akar.

    ez tipikusan olyan, mint ha egy szavazást kiteszel egy random netes oldalra (vagy az egész netre, vagy egy célzott közönségnek.) egy 10e-s közösség szavazatának a végeredményét is meg lehet becsülni 100-200 szavaző által, vagyis elég 1% ember egy fix célcsoport jellemzésére (ha repr. a minta) a végeredmény csak hibahatáron belül fog eltérni.)