• Morden23
    #41
    "X osszeg ment promociora es marketingre, ezert a nagyker ar +x/y lesz, mert valahol vissza KELL jonnie (legalabb reszben)az erre forditott penznek!"

    Lásd, amit írtam. Ez a termék bevezetési fázisában előfordulhat. Piacon szereplő termék árának a reklámkötségek ismeretében történő megváltoztatása teljes mértékben értelmetlen dolog, mert a reklám lényege az, hogy többen vegyék a termékedet - ellenben az áremelkedéssel kuncsaftot veszítesz. Mi értelme lenne reklámozni, emelni az árat, és ezálta pont ott tartani, ahol voltál az egész buli kezdete előtt? A reklám - mint előbb írtam - az AKTUÁLIS helyzet továbbnövelését célozza, tehát ha eddig 100-an vették a fogkefémet, innentől fogva vegyék 300-an. Gondolkodj logikusan: ha az ár állandó, megfigyelheted, hogy a reklámozási technikád milyen hatást ért el. Ha az ár a reklámmal együtt változik, akkor kidobhatod a kukába az adataidat, mert nem lesz megállapítható, hogy mennyi embert nyertél a reklámmal, és mennyit vesztettél az áremeléssel.