#3"és ahogy körbesétál a vevő, testre szabott reklámok villannak fel, csak ott, csak akkor, csak neki"
"hogy az intelligens hűtő felismerhesse a vásárolt árut"
Na várjunk csak, én eddig úgy tudtam hogy az RFID fő előnye az lesz hogy leváltja a vonalkódot, és nem kell egy nagybevásárlásnál fél órát várni arra, hogy a kasszás Gizike végighúzgálja az összes vonalkódot, ha egyáltalán leolvashatóak.
De miért jó az nekem ha reklámok villannak fel körülöttem? Meg egyáltalán mi az a testreszabott reklám? Ha én bemegyek a Gazdaságosba, azt veszem meg amiért odamegyek, tőlem aztán villoghat körülöttem akármi. Meg miért előnyös számomra hogy a hűtőm felismeri hogy milyen tejet vettem? Majd a Parmalat kiad egy intelligenshűtő-hekket, és ha Milli tejet veszek akkor azt nem hűti le bosszúból, vagy mi? Egyszerűen nem tudom elképzelni mire lenne ez a technológia hasznos a vonalkód lecserélésén túl...