BiroAndras#13
"No sokkal egyszerübb lenne ha erre a CPU tartalmazna dedikált társprocit."
Ez a terv a jövőben. Sőt, a cell is ilyen.
"Nem is beszélve arról hogy a képek kiszámolása az egyik legideálisabb területe a párhuzamos feldolgozásnak. Lásd renderfarmokon végzik a filmek mesterségesen generált látványelemeinek előállítását."
A 3D grafikát már legalább 10 éve GPU-val számoltatják, nem CPU-val.
"Egyszerűen csak neki kéne állna a játékok motorjának újrafordításának többszálas c libekkel."
Ez nem így működik. A többszálúsításhoz meg kell oldani a közösen használt adatok biztonságos és gyors megosztását. Ez viszonylag jól megoldható a nagyobb viszonylag független modulok szintjén, de ott se egyszerű.
"Azonban a cégek itt értsd kiadók a már eladott késznek nyilvánított termékekbe ilyen célre még 1 dolcsit is sajnálnak hiába hozott nekik több tízmillió hasznot a cuccos."
Kész termékbe nem írunk bele. Ez alapszabály. Normálisan hónapokkal a határidő előtt be kell fejezni a fícsör fejlesztést, és utánn már csak hibajavítás és finomhangolás van.
Egy kész játék többszálúsítása minimum fél évvel tolná el a megjelenést, ami iszonyat sok pénzbe kerül.
"De elötte mítizáljákmarketinghype-olják a munka mennyiségét, ami mellesleg nem is olyan sok."