1 képet linkelj csak, és ha megfejtették, akkor csak a megfejtő linkelhet újat, vagy adhatja át másnak a jogot.Ha 15 percig Nem fejti meg senki lehet új at linkelni.
-
Cvd #116 Most rossz emberrel vitázol, történetesen nekem is ez van.:) Hivatalosan soha nem hívták csak VFR-nek, habár a motorra nem tették rá mindig a teljes nevét. '98-tól emelték a köbcentit 782-re és ekkor kapott befecskendezőt (innen az FI jelzés), ezért lett hivatalosan VFR 800 FI. Elég nagy ugrás volt anno, ezért elég nagyot ugrott a belső kódja is (RC36II-ről RC46-ra). Aztán 2002-ben fejlődött megint nagyobbat, amikor megkapta a VTEC szelepvezérlést, azóta hívják VFR 800 VTEC-nek (vagy RC46 VTEC-nek), valóban akkor rakták fel a dobokat is az ülés alá. A képen egy 2001-es FI van, nem gyári dobbal. Az majdnem vízszintesen jön végig, nincs felhúzva.