Mi lesz belőle?
  • mrzed001
    #332
    A halálos kimenetelű balesetek elenyésző része történik 180-200as sebességgel történő ütközéseknél
    Nem értek egyet. Elég sokáig lehetne sorolni csak a médiaszereplők/politikusok által gyorshajtás miatti baleseteket
    Hirtelen mik is jutnak eszembe:
    TV2 2-3 munkatársa is motorral gyorsan hajtott (már időben, máshol) ... RIP
    Balaton mellett 180-al sort előző miniszteri kocsi vs ártatlan balra kanyarodó trabantos ... RIP
    Stohl buci is már 2x törte szarrá magát gyorshajtás következtében

    Nemzetközileg mostanság:
    Alec Baldwin testvére Daniel 125 kmh-val száguldozott Los Angeles belvárosában ... RIP

    Most így hirtelen fejből ennyi jutott eszembe

    Node nézzük mit is mond a rendőrség
    egyik: A legtöbb baleset oka ugyanis gyorshajtás. Tavaly az első kilenc hónapban összesen több mint 15 ezer baleset történt. Ebből majdnem négyezer - azaz minden negyedik - gyorshajtás miatt. A második leggyakoribb ok az ittas vezetés volt
    másik: Az elmúlt napokban sok volt a motoros baleset. A rendőrség adatai szerint a legtöbb baleset a gyorshajtás miatt történik annak ellenére, hogy a traffipaxok folyamatosan dolgoznak.
    harmadik: Az M5-ös autópályán meghalt egy nyolc éves gyerek, amikor egy osztrák család gépkocsija az árokba borult. Az autóban utazó, és a balesetet túlélt három gyermek és édesanyjuk súlyos sérüléseket szenvedett, az apa sértetlenül szállt a kocsiból. Szemtanúk szerint a Budapest felől érkező autó a belső sávban haladt, és éppen egy nagy sebességgel érkező jármű elől akart a másik sávba húzódni, ám a túl heves kormánymozdulattól az árokba borult.

    Egyszóval az ittas jelentősen kevésebb embert öl meg az utakon, mint a "sietség"

    Egyszerűen a tömény irigység beszél belőled,mert egy 10éves tragacsod van,és dögöljön meg a szomszéd tehen alapon vesszenek az "újgazdagok".

    Istenigazából majdnem vettem egy idősebb Proshe-t, meg egy újabb mazda felé is kacsingattam, de aztán annyira megtetszett ez az öreg biztonságos kis kocsi, hogy ennél maradtam (éppen akkortájt komolyodtam meg vezetési téren, és már nem a száguldozás volt a fő szempont)