• SuperCharger
    #2325
    Sztem nem kell sokat gondolni a WTCC vs. V8SC mögé. A motorsport 100% marketing. Egy cég akkor száll ki belőle, ha tud helyette venni több/jobb marketinget. Ausztrália egy 25 milliós ország, Európa meg egy 250 milliós valami (vagy ki tudja mennyi, de nagyságrendi külöbség biztos van). Csak tipp, de sztem a WTCC olcsóbb is.

    Azt a 2 autót ott a végén, amiket amúgy sem láttunk sokat, nem hiányolom, de a Volvo azért letett valamit az asztalra. Kár, hogy most szállnak ki, amikor a kettes autó végre kapott egy jobb pilótát.

    A PRA végülis nem FG-X-el folytatja 2017-ben? Volt valami ilyen hír?

    Kicsit olyan tyúk/tojás helyzetre, vagy amolyan tőzsdei önbeteljesítő jóslatra kezd ez hasonlítani. Mennek el a támogatók, mert bizonytalan a jövő. Bizonytalan a jövő, mert mennek el a támogatók.

    Ha 2017-re új formula lesz, arra most már mennie kéne a fejlesztésnek. Sztem jövőre még konzerválás lesz, vagy beengednek vmi már létező szabályrendszert a jelenlegi mellé.