dez#453
Figyelj, az egy tény, hogy igazán a Cellre optimizált kóddal sokkal nagyobb számítási teljesítmény érhető el vele. IBM-nél ennek demonstrálására jópár programot írtak, ha érdekel, előszedem a linket. Természetesen attól függően, hogy írták meg, több vagy kevesebb FLOPS jött ki. A maximum az az elméleti kb. max. érték 95%-a volt! Tehát nem olyan teoretikus számok ezek, amik sehol sincsenek a valóságban!
Tehát Carmack vagy hülyeséget beszélt (előfordult már vele), vagy úgy kell értelmezni, ahogy a #450-ben írtam. Másképp nincs értelme! BiroAndras is beszélt erről, és az az Acton is. Tehát hogy ha szokásos ütemű, szokásos "szívás-mennyiségű" fejlesztésről van szó, akkor nincs idő mindent úgy csinálni, hogy a Cellnek jó legyen, így rosszul lesz kihasználva. Főleg ha 3-felé fejlesztenek, mint Carmackék.
Actonék viszont csak PS3-ra fejlesztenek (legalábbis ő és a csapata), alapoktól a Cellre tervezve, azt alaposan kiismerve. Nem csoda, ha így sokkal jobb eredményeket érnek el, nem gondolod?