Autószerelés
-
#526 Kérlek szépen! A módszer sántít..
Én úgy tudom a bikázás egyetlen módja amely hibát nem okoz!
Lemerült autó akkumulátorára rákötöd a (Piros, pozitív) kábelt a csipesszel majd a feltöltött autó akkumulátorának ugyan azon (Piros, pozitív) kábelt rácsipeszeled. Ezt követően jön a negatív!
Ugyanis zárt áramkör kell!!!
A (Fekete, negatív) kábelt először a feltöltött akkumulátorra kötöd rá majd a másik jármú egyik test pontjára. Ilyen pl. a motor!
Mindemellett nem mind1, hogy melyik akkumulátornak mekkora az indító árama, ha a segéd aksi kisebb akkor várni kell és járatni a motort..
Tehát az összekötést követően indítod csak be a motort! Majd néhány perc elteltével a másikat.. Ha kevesebb indító áramra van szüksége a másik járműnek akkor akár azonnal indítózhat a másik jármű.
A levétel fordított sorrendben működik!
u.i.:
Az akkumulátorod próbáld meg kiszabadítani a kocsiból és feltölteni, amennyiben nem sikerül KUKA!