Autószerelés
  • pszihopata
    #408
    a gond az hogy minden blokk idővel elvetemedik,ahol a csavarok húzzák ott pupok keletkeznek benne mert nyúlik az öntvény

    ez történik a hengerfejjel is melegen befeszül hidegen visszalazul ezért szinte minden 20 év feletti motor ugyanezzel küzd

    a csavarok is nyúlnak és a deformálódott fémrács szakítószilárdsága már töredéke az eredeti értéknek így többszöri levétel után már nem képes tartani ugyanazt az erőt
    lehet hogy egy-két évet bír,lehet hogy annyit sem

    szerintem itt egyedül csak a blokk hengerfej tökéletes síkolása+ új tőcsavarok segítenek
    /blokk ki-főtengely ki-rohadt nagy meló/

    ehhez komoly marósmunka kell,olyan aki direkt erre van ráállva

    tömítésből is érdemesebb akkor már valami komolyabbat venni,mert sok a gagyi

    itt a spórolás az igazi pénzkidobás mert előről kell kezdeni az egészet ha valami nem tökéletes