DIESEL vs BENZIN
  • Borg
    #2900
    Nézegetem itt, hogy milyen Ivecora cseréljem az Accordot, de ez a leírás valahogy megingatta bizalmamat ??!

    "Silány egy autó. Mintha egy 80-as évekbéli orosz teherautó lenne. Rémálom, senkinek nem javaslom. Amikor átvettük, azzal kezdődött, hogy a fülkében és a bal első fényszóróba beszivárgott a diesel(!), többszöri szervízlátogatás után kiderült, hogy valami vezetéken keresztül jutott be oda összefüggésben a commom rail rendszerrel. 2 hónap után kilyukadt a gumiszőnyeg, 2 év után elkezdett leperegni a festék a homlokfalon és az ajtóknál. Az évek során 4 injektort kellett cserélni, 80e km után a turbó adta meg magát, 100e km-nél a dieseltápszivattyú. Akksi 3 évet bírt. A szellőző ventillátor hol megy hol nem megy, nagy huppanónál bekapcsol, a következőnél ki. A klimacsövek max. 2 hónapot bírnak utána elrepednek, először még cserélgettük, de most már nincs kedvünk hozzá, ha melegünk van ablakot nyitunk. Már ha lehet, mert az el. ablakemlő gombja is csak kb. 2 évet bír. A külső tükrök úgy remegnek mint a kocsonya, a tükörfütés és elektromos állítás 2 éve beszart, és mivel csak tükör cserével megoldható, nem állítgatjuk, csak kézzel. A müanyag (!) kupplungpedál már 2x eltört. Recseg ropog az egész autó (szimpla kabinos alváz), de ez egy teherautónál elmegy. A belső műanyagok könnyen, törnek és sérülékenyek, pedig itt a strapabíróság lenne a lényeg. A kézifékszerkezet borzasztó gyenge, minden vizsga előtt költséges javítás szükséges. 3x kellett elvontatni. Hosszabb útra nem merünk vele már menni (szerencsére nem is nagyon kell). Lecserélnénk, de a jelenlegi gazdasági helyzetben nincs rá pénz, kénytelenek vagyunk ezzel szenvedni. Valami pozitívum: szerencsére a futóművel, sebváltóval, kupplunggal nem volt gond és az alkatrészárak viszonylag elviselhetőek. A szervíz átverős, a multkori inspekciónál ajánlottak 6 db új gumit 10% kedvezménnyel, de a felszerelésre 5 x 12.000 ft-ot számláztak ki. Ezt jól beszoptam. Az ötéves vizsga 600.000 forintomba fájt. 2 év alatt kifizettem azt a felárat, amennyivel egy rendes teherautó került volna. Ez egy örök tanulság számomra, olasz és francia jármű, (de még munkagép se) új jövevényként nem teszi be soha többé a kerekét telephelyünkre."

    650km-nél mondjuk még lehet hogy az övé is gyári volt :DDD