DIESEL vs BENZIN
-
#2845
v4-re uramistem?
a zaporozsecre vagy az 50 éves ford v4-re gondolsz?ne zavarjon hogy ilyen elrendezés sehol sincsen
'nem érdekel helyette nyugodtan lehet használni twin-scrollt"
gondolom másfél méteres csövek vezetnek majd a turbóig,megkerülve az olajteknőt-látom ez neked nem probléma!
prímán fog reagálni a turbó mikor ilyen messze van a hengertől,no meg azt sem tudom hova építed be,talán az anyósülés lábterében szorítasz neki helyet?
-igen nehézgépjárművekben használnak sorhatot,ahol bőven van hely,és nem számít a súly,és pont azért sorhatot mert az a legegyszerűbb 6 hengeres és 1 turbót ráakasztanak az oldalára oszt csókolom!
-az látom nem tünt fel hogy a személykocsikból eltűntek a sorhatosok!
de mielőtt példálóznál a bmw-vel,tudd hogy az már 20 éve csak a vevők maradisága miatt soros!
'Azt is tedd hozzá, hogy olyat, ami igazán lentről húz, és megy mint a vadállat"
'Egy hengerre vonatkoztatva igen, de mivel több a henger, egy főtengelyfordulatra hosszabb a munkavégzés ütem.
Munkagépeknél eleve nagyon hosszú a löket, többet számít a nagy nyomaték, mint a magas teljesítmény"
-Már megint hülyeségeket irogatsz!
-attól jár egyenletesebben mert hosszabb ideig tart a munkaütem
a nyomatéknak ehhez semmi köze!
-a nyomatéknál a furat-löket aránypár a lényeg ami a többhengereseknél eleve a furat felé megy el,mivel ugyanolyan konstrukciónál /köbcentinél/ a lökete eleve egyharmada a négyhengeresének!
-talán le kéne rajzolnom hogy megértsd,mert látom nem világos!