DIESEL vs BENZIN
  • pszihopata
    #2845
    v4-re uramistem?

    a zaporozsecre vagy az 50 éves ford v4-re gondolsz?ne zavarjon hogy ilyen elrendezés sehol sincsen


    'nem érdekel helyette nyugodtan lehet használni twin-scrollt"


    gondolom másfél méteres csövek vezetnek majd a turbóig,megkerülve az olajteknőt-látom ez neked nem probléma!
    prímán fog reagálni a turbó mikor ilyen messze van a hengertől,no meg azt sem tudom hova építed be,talán az anyósülés lábterében szorítasz neki helyet?

    -igen nehézgépjárművekben használnak sorhatot,ahol bőven van hely,és nem számít a súly,és pont azért sorhatot mert az a legegyszerűbb 6 hengeres és 1 turbót ráakasztanak az oldalára oszt csókolom!

    -az látom nem tünt fel hogy a személykocsikból eltűntek a sorhatosok!
    de mielőtt példálóznál a bmw-vel,tudd hogy az már 20 éve csak a vevők maradisága miatt soros!

    'Azt is tedd hozzá, hogy olyat, ami igazán lentről húz, és megy mint a vadállat"
    'Egy hengerre vonatkoztatva igen, de mivel több a henger, egy főtengelyfordulatra hosszabb a munkavégzés ütem.
    Munkagépeknél eleve nagyon hosszú a löket, többet számít a nagy nyomaték, mint a magas teljesítmény"


    -Már megint hülyeségeket irogatsz!

    -attól jár egyenletesebben mert hosszabb ideig tart a munkaütem

    a nyomatéknak ehhez semmi köze!

    -a nyomatéknál a furat-löket aránypár a lényeg ami a többhengereseknél eleve a furat felé megy el,mivel ugyanolyan konstrukciónál /köbcentinél/ a lökete eleve egyharmada a négyhengeresének!

    -talán le kéne rajzolnom hogy megértsd,mert látom nem világos!