DIESEL vs BENZIN
  • Csori
    #1468
    A6 2.5 TDI-nek pl marrha gyenge a vezérműtengelye 150-200E km között az esetek nagy százalékában egyszerűen elfogy. másik pedig ha bosch van benne akkor a légtömegmérő. ettől függetlenül kifogható az, h soha nem kell belenyúlni ezekbe. szal ez 1 ijjen audi negatívum.
    én szeretem az audit (most azt hajtok), két éve bejött a hideg és csak 10 perc köszörülés után lehetett beindítani, már mindent átnéztem, minden jó volt. elvittem az audi szervízbe, gondoltam majd kimérik gépen. bent is volt az autó 3 órát a csarnokban, és már sztem a takarító is azt vizsgálta, de nem találták meg a hibát. vagyis előkerült szervízmester géza, és közölt 3 lehetséges dolgot. megkérdeztem, h mi az esélye ennek? - kb 15%. és mibe fáj? - 150E hát finoman elküldtem mamához, h 15% esélye van a gyógyulásnak, és mindez potom 150E. aztán teljesen véletlenül összefutottam haverommal aki bontós fickó. beszélgettünk a bajomról, adott 1 tippet, mondta h másnap hozza is az alkatrészt mert van neki polcon. tegyem be, próba és ha ez a baj akkor fizessek (10E-t). egybként a 3 lehetséges közt ez is ott volt de nem mind1 h 10 v 150 :))
    hőfokadóról van szó ami meg is oldotta a gondot. ez az adó hivatott a motorvezérlő elektronikának visszatolni a jeleket, és mivel pukkos volt így nem volt jel, nem működött a hidegindítás.