Dacia gépjárművek
  • Tinman #13
    Az biztos... főleg, hogy Renault motor van benne :-)
    Vezettem a Logan-nel kb. 150 km-t.
    Hát nem is tudom... a bevezető árat megéri (1.7 milka volt), de már nem annyi, hanem több. Valóban fapados kissé, az ajtajai mókásak, a kispolszki ajtaja nehezebb mint a Logané. Ez azért gáz mert oldalütközés védelem = nudli.
    Az 1.4-essel mentem, de kb. úgy gyorsult mint egy 1.2-es autó, mondanom sem kell egy 1500-ös Lada a pirosnál mosolyogva lenyomja az embert. Nem egy racer autó, de családnak ideális lehet.
    A motorzaj nem vészes gyakorlatilag nem is figyel rá az ember, kanyarokban nem érzem túl stabilnak az autót, kicsit olyan lomhának, nehézkesnek tűnik.
    Nem gyorsul, viszont a végsebessége is szerény... 140 körül már csak a nagy fordulat van, kínkeservesen felvánszorog 150-re, szakadéknak lefelé 160, de érezni, hogy az ideális utazósebessége 125-130 körül van 2-3 személlyel.
    A futómű lehetne jobb is, de 1.7-ért nem is várnék el többet.
    Jól kormányozható, de nem valami érzékeny. A fékektől sem voltam elszállva bár ez szerintem csak beállítás kérdése... tipikus gond, az újhegyeddel alig érinted és kifejeled az ablakot, tehát nekem nem sikerült finoman fékezni vele... mondjuk a Peugeot 206-nál is ez volt a bajom.
    No és a váltó. Szerintem JOBB, mint az előbb említett 206-osé (kövezzetek meg de nekem zsiguli feelingű volt), szerintem kategóriájában egész korrekt váltót tettek bele. Ülések szerintem Skoda Fabia szintűek -értsd: nekem nem jön be.

    Szóval családi autónak (papa, mama, kissrác), nyugdíjas házaspárnak bőven elég, de fiataloknak inkább 100 ezerrel többért a VW Polo-t mondanám jó választásnak.
    Egy biztos én nem venném meg (talán ha most lennék 50 éves akkor igen).