• Molnibalage
    #58
    Uramisten! Hogyan lehet ilyen rövid helyen ennyi butagásot leírni!


    Hányszor mondjuk el, hogy az leírt maximális sebességeknek a harchelyzetekben SEMMI jelentősége nincs! Harc közben még az 1.2 Ma-t is ritkán lépik át.

    "A MIG-ek és SZU-k messze jóbbnak, gyorsabbnak, jóbban manőverezhetőbbnek, és erősebbnek bizonyúltak."

    Na ne röhögtess! Az F-15-nek a világon a legjobb tolóerő/tömeg aránya és ezzel még az oroszk sem vitatkoznak. BVR-ban az orosz gépek utcahoszal le vannak maradva.

    Tudod '82-ben azért írták ki a tender a köv. típusra, mert akkor még nem tudták, hogy '89-ben végetér a hidegáború! Ja és akkor még AMRAAM sem volt! Ez a felmérés AKKOR készült.

    És a világ EGYETLEN TOLÓERŐVEKTOR ELTÉRÍTÉSES REDNSZERBE ÁLLÍTOTT TÍPUS! (Harriert leszámítva.)
    Az oroszok mindehol parádéztak a SZU-37/35-tel csak hát azt nem említik, hogy nincs megfelelő élettartama a hajtőműnek. India ilyenre írt alá szerződést, de nem tudták teljesíteni, azt az Indiaiak kaptak egy ígéretet, hogy majd lesz, egyszer... Ígérgetni én is tudok...

    És melyik oroszt típusnak van csökkentett észlelhetősége. ÉPP AZ ELLNEKEZŐJE. A hatalmas SZU-27 (és F-15) igen rosszul állnak e téren.


    "Ja és szerintetek mért magyar pilóták lettek egymás útán a világlegjóbb pilótái? Méghozá MIG-29-essel"

    Tudod hol van a világ legjobb vadászrepülője? Halott. 1993-ban meghalt és Eric Hartmannak hívták. 352 igazolt győzelemmel. Bár inkább csak a legeredményesebb. A legjobb nincs ott, mert az akor is gyakorlatozik. A legjobbak IZRAELBEN vannak. Volt idő amikor évi 500-600 (!!) órát repültek. (Most ez olyan 250-300)