Melyik miért jobb.
  • Lobsterman
    #28
    Zajcev: Te csak ilyen "lődözős-kardozós" játékokkal játszól? Mert akkor meg tudom érteni hogy nem látosd más értelmét egy játéknak mint az ellenfél legyőzésének milyenségét, és a külsőségeket. Én a magam részéről enyhén jobban tudom élvezni a "gyökér" single player játékokat, amiben adott a hangulat, a történet és bele tudod élni magad (ha FPS-ről beszélünk álljon itt a számomra etalonnak számító két program, az Undying és a System Shock 2) Ezeket nem azért játszottam végig 5-6 alkalommal mert olyan hű de jó a grafika, vagy az MI, hanem mert azt vettem észre hogy ÉLVEZEM!!! Valahogy engem amúgy sem nagyon kötnek le a "belépek, 30szor lejátszom ugyanazt a pályát, leirtok pár noobot, aztán szidom mindenkinek az anyját aki nem játszik olyan jól mint én" típusú játékok. Lehet hogy bennem van a baj, de az egész unalmas. Semmi új nem történik, mert ugyanazt a pályát játszák újra 20*-30* aztán jön a következő, majd a következő, aztán újra az első, mert azok jó mapek...
    A játékokat nem polygonszámban, mesterséges intelligenciában, kiegyensúlyozott multiplayer módban, vagy látványos feature-ök alapján kellene mérni, hanem egyediségben, történetben, hangulatban vagy játékélményben.
    Csakhogy a játékfejlesztők felismerték hogy abban több pénz és kevesebb idő van ha csinálnak egy tucatjátékot, mint hogy kidolgoznák rendesen a hátteret és a történetet. Külcsíny a belbeccsel szemben sajnos nyer mostanában. Az elmúlt évek során talán egy kivétel volt ez alól, a Psychonauts.
    Ez persze csak egy vélemény. Nem ítélem el a multiplayert sem, csak engem nem köt le, és úgy érzem eléggé ki kezd siklani a játékipar a "gyilkoljunk online" játékok felé.