Hol volt, hol nem volt ... és nem is lesz
  • mrzed001
    #18
    Ja, fejetlenség, de amit az autópályákkal/autóutakkal művelnek, az már kriminális

    M0: tizenegypár éve nem épül meg, mert ez+az zsarolgat valakit (undrító)
    M1: csak nekem tűnik úgy, hogy iszonyú sokat újítgatják??
    M3: van benne 1-2 kanyar, amit piszkosul elszúrtak. A tervezőjét kellene ott télen 130-al körbezavarni. Egyszer majdcsak elér a határig is
    M5: ezzel az autópályával teljesen meg vagyok elégedve. Minőségileg kivitelezésileg teljesen jó. Hosszra persze kevés, de egyszer talán ...
    M7: hál isten felszedték a betonlapokat, olyan volt mintha vonatozna az ember. Egyszer talán majd megépül

    Ugyabár van 2 főútja kis hazánknak, a 4-es és a 6-os (halálutak !), amiket állítólag fejlesztgetni kezdtek. Eddig ugyebár azért nem, mert nem volt elég nagy rajtuk a forgalom ?!?
    No és mi épül:
    4-es autóút: Elkezdődött talán 5-6 éve. Tavaly (előtt?) átadásra került egy 3,6 Km-es 4 sávos szakasz Alertirsa után. Ha valakiben felmerült, hogy hova is tűntek az M7-esről a betonlapok, nos egyrésze ide. Idén az Abonyt elkerülő szakaszt adták át, de csak 2 sávos. Szóval évi 1 Km-nél többet nem sikerült építeniük (nevetséges)
    M6: jól tévedek, autópálya lesz, és nem autóút ?? Nem tom tévedek-e, de ha igen, akkor megkérdezném, hogy M4-es mégis miért nem lesz ??? Akinek van infója M6-os állapotáról, jöhet.

    És mi az, ami abszolúte hiányzik ?????
    Nos, az autópályákat összekötő autópályák. Bp központtal koncentrikus köröket terveztek talán 100-150 Km-enként (talán kettőt?).
    Végülis ha valaki Pécsről szeretne Kecskemétre menni, akkor miért kellene felmennie pesre, majd onnan le ??? (Persze lehet főúton is, de az lassú, és veszélyes.)
    Ezekről az összekötő autópályákról még csak hírből sem hallani