.
  • ximix #40647
    Sajna ez így sikerült,de

    @becsuletesnepper1
    3 héttel ezelőtt
    Közben annyi történt, hogy a csapatot meghívták a 2025-ös Pikes Peak versenyre, a nevük már fent van a nevezési listán.



    A sztorit kicsit beárnyékolja az Amerikában élő Bubor Zoltán kommentje

    @buborzoli66
    1 hónappal ezelőtt
    Ez már kicsit több a sokknál, ez még nálam is kiverte a biztosítékot. Nem fogok vitákba belefolyni, de ezt azért nem tartom vissza.
    Ez a videó akkor lenne csak igazán érdekes, ha én meg elmondanám, mi is történt és hogyan valójában.
    Miért nem fog még egy magyar itt indulni, ameddig a vejem a főszponzor képviselője a bizottságban.
    Mi itt élünk, ebben a városban, amiket a videón lehet hallani több esetben sértő nekünk és hazugság. (Pl. 10% menne át a vizsgán....)
    De nem akarok az autó tulajdonosának bekavarni, ő nem érdemli meg. Ő megtette, amit az ő részéről kellett.
    Keskeny Laci (volt) barátom viszont utolsó előtti lett, akárhogy is állítják be az egészet. Azt hiszem, hogy a mentőautó is jobb időt autózott nála. Aki nem hiszi, nézze meg az eredménylistát.
    Az biztos, hogy volt minden volt itt csak magyarnak és Audi fanatikusnak nem volt jó lenni a verseny alatt és utána sem. Aki látta, hallotta az autót, az tudja, hogy egy összekukázott, egy utcai Audi teljesítményét sem elérő szintű autót hozott ide a nagymester (széria öreg vált stb.), amelyet éjjel nappal csinálni kellett (repedt rozsdás turbóház hegesztés), hogy egyáltalán felmenjen, miközben ment a parasztvakítás, hogy ilyen meg olyan turbó meg szuper program stb. van benne a hegyi szintekre beprogramozva. Biztos, csak éppen már a gépátvételen sem indult el normálisan.
    Kuminka nagymesterrel online kapcsolatban voltak napokig, hogy egyáltalán ne menjen szét az autó és hogy valahogy felérjen a csúcsra. Sajnos, én itt láttam csak rá a dolgokra, amikor már a tulajjal nem akartam kitolni (a nevezés 25 ezer dolcsi volt), hogy fel sem mehetnek.
    Ő is kényszerhelyzetben volt a szponzorjai miatt és csak azért adta rá az áldását, hogy csak valahogy felszenvedjen az autó a célig, hogy a videókon és posztereken jól mutasson. Egy telefonnal megoldhattam volna... nem tettem meg.
    De ide onnan csak azért ne jöjjön senki, hogy lenyúljon mindenkit, akit csak tud és otthon aztán elhitesse másokkal, milyen király volt ő itt és minden milyen sz@r ebben a büdös nagy Amerikában.
    https://ppihc.org/wp-content/uploads/2024-PPIHC-Overall-Results.pdf



    Nem ismerem egyik felet sem, de szerintem Keskeny Laci elég jól elmondja a problémákat szinte minden "vádpontra", az anyagiak mik voltak azt csak ők tudják és hogy abból mit lehetett volna építeni, de biztos megvolt az indok amiért őt kérték meg, nem mást.
    Sokan építenek még Audi s1 replikákat, nyálcsorgató minőségben azok is szépek, de ez a régi magyar motorsportot idézi amikor nem az volt a lényeg, hogy mennyi króm és szál csiszolt alkatrész van a motortérben hanem, hogy menjen és nyerje meg a versenyt.


    Az interjú
    BEHIND THE WHEEL – Laszlo Keskeny
    PPIHC January 24, 2025
    https://ppihc.org/behind-the-wheel-laszlo-keskeny/


    Zen Mode Activated - Let This 86 Audi 4000 Bless Your Ears | Pikes Peak Race Day Onboard 2024 - Pikes Peak International Hill Climb




    A megrendelőnek itt az image videója
    FOR THE LOVE OF GROUP B // The Audi S1 returns to Pikes Peak - Rayteam Automotive

    Utoljára szerkesztette: ximix, 2025.03.11. 12:18:15