• RpPRO
    #65
    dez, latom, kevered az SM3.0 nyujtotta single pass shadereket az SM3-tol fuggetlen HDR-rel. Nos, ez az istenkiraly jatek mind2-t tamogatja.

    Ahogy 2 sorral feljebb mar emlitettem, a 6800-as szeria azert profital egy keveset SM3-bol az 1.3 patch alatt, mert hosszabb shader lancokat egy passban tud kiszamolni, ketto helyett.

    A High Dynamic Range az SM3.0-tol teljesen fuggetlen. Ha ezt bekapcsolod, lehal az nvidiad, de nagyon durva modon.

    Felreertes ne essek, nem vagyok fanATIkus, epp egy 6800GT-vel kacerkodom, de azt nem birom, mikor olyanokat mondanak, h ati milyen gyengus-elmaradott-stb, mert meg SM3-at sem tamogatja, etc.
    Vissza kell emlekezni az elso fullos pixel shader - vertex shader 2-es karira, ami az ati 9700pro volt. Ezt 2002 nyaran kezdtek 'tomeggyartani'. Az elso igen shader2 intenziv jatek mikor jott ki? Igen, ez volt a Far Cry, ugy 2004 marc-apr-ban, ha jol emlexem. Ez tobb, mint masfel ev kulonbseg! Ennek tukreben erdemes olvasni az #59-es mondokamat.

    Meg annyit, h nagyon naiv vagy, ha azt hiszed itt mindenki szuperul ert a pc-jehez es buheralgat, tweakelget egesz nap. A tulnyomo tobbseg meg nem latta a hazon belul az alkatreszeket, hidd el. Azt sem tudjak, mi az h vga bios. Szal erdekes lesz.