-
Akey #12643 Csak most lett ingerenciám kiszámítani, hogy a fékhiba nélkül hogy alakult volna a pontverseny. Tartottam az eredménytől.
Időmérő: Norbiban egyértelműen benne volt a pole, ezzel pedig Björk nem került volna a Q3-ba. Vagyis +6 pont Norbinak.
1. futam: Mivel Gleason kiesett volna a 10-ből, ezért Björk és Norbi is előrejött volna 1-1 helyet, vagyis pontok terén nem lett volna változás.
2. futam: Papírforma Norbi győzelem, Björk pedig nem adja vissza Catsburg pozícióját, de Norbi így is 26 ponttal többet kapott volna.
Az így kialakuló pontállás: 284,5 : 288 Norbi javára... Persze ezer más forgatókönyv születhetett volna, de a számok alapján benne volt a VB cím.
Hol találhat ezek után helyet magának Norbi a Honda kötelékén belül rövid vagy közép távon?
Adja magát a WTCR, de talán az már Norbinak nem lenne kihívás. És megint csapotthátú Civiccel kéne hajtani. :/
A régi nagyok közül sokan megjárták a BTCC-t... Ebben lenne kihívás és presztízs szerintem, csak hát megint csapotthátú. :/
Legsanszosabb a Blancpain GT vagy valamelyik GT3 sorozat.
Ha a 2 éves TCR licensz tényleg a Class1 előszele vagy a 2019-es DTM-SuperGT összefonódás összejön, akkor talán megérné egy évet Japánban eltölteni. Button megfelelne váltótársnak. :) (Fun fact.: az idei legjobb hondás Takuja Izawa lett, aki megjárta a WTCC-t is. Kicsivel jobb választás lett volna, mint Michigami.)
És egy kis esély talán adódhatna az IMSA SportCar bajnokságában is, bár a Penske már összerakott egy ultraerős csapatot. Talán, ha az LMP1 összeolvadna a DPi-vel, akkor egy Le Mans-i indulás is összejöhetne.
Remélem megbecsülik Norbit a vezérkarban annyira, hogy a családban tartják...