#21
hát, pár fékmotor meg aktuátor már megadta magát mindkét masinán, néhány kerék alkalmanként beragad, az energiatároló cellák közül nem mindegyik működik hibátlanul... szóval azért kezdenek elöregedni a roverek :)
de több, mint 50.000 fotót és rengeteg egyéb finomságot küldtek haza, a fenti porlepte kalibráló-napóra pont a jubileumi ötvenezredik kép :)
Freddy: az a fél kiló amit a pamacsra elhasználnak, az pont fél kiló felesleges teher, ami műszerektől viszi el a helyet.
Car: oké, párszáz métert egy ember könnyen megtesz :o) viszont egy ember nehezen fúr felszerelés nélkül több tucat lyukat néhány sziklába, nincs rászerelve spektrométer meg sok egyéb cucc :DD amúgy a Spirit 3641 az Opportunity pedig 1664 métert gurigázott össze (nem pontos értékek, mert a hegy/kráteroldalakra érve mindketten megcsúsztak párszor)