Vélemények róla
  • pszihopata
    #145
    Akkor mégegyszer a zöldkártyáról!

    1) Magyarországon egy trabant is megkapja a zöldkártyát,ergó ha valami megkapja az még lehet attól KÖRNYEZETI KATASZTRÓFA.

    2)A jelenleg futó ifák 99%-a olajsáros,füstöt okádó, jó ha fék van rajtuk.Ez természetes is,mivel kényszrűségből tartják őket!
    Ausztriában próbálnánk meg egy olajtól csillogó karterű/első futóművű teherautót levizsgáztatni!
    /Barátnőm osztrák apjának a passatját grazban csak úgy engedték át,hogy az ÖSSZES fékcsövet ami az autón van kicseréltette./

    Talán egyedül a tüzoltóság kivétel,mert ott unalmukban a tüzoltók babrálgathatják-gondolom,és alig van bennük kilóméter,garázsban áll stb.
    Amelyikkel fuvaroznak az mind legatyásodott,mivel öregek,és csak termeljen minnél tovább,minnél többet,nálunk a fuvarosok 7-8 tonnát raknak rá,és az már balesetveszélyes.
    Ha lehetne kapni újonann,akkor beszélhetnénk jó állapotú példányokról!

    Tőlünk nyugatabbra pont a műszaki vizsgával kényszerítík rá az autósokat/fuvarozókat hogy modernizáljanak.
    Ami ma átmegy nálunk a műszakin,lehet hogy 2 év múlva már nem,mert ott is bekeményítenek.
    /Persze abból nem új teherautó lesz,hanem kidőlnek az ifások,esetleg vesznek egy 8-10 éves nyugatit vagy talán piros rendszámot még kaphatnak-'szociális érzékenységből'./

    A többi kérdésben azt hiszem jobbára egyetértünk!