Vélemények róla
  • nagysandor1980
    #142
    Helló Psziho!

    Énis egy IFA párti lennék,de ennek ellenére azt gondolom hogy reálisan gondolkodtál a 135-ös hozzászolásban.
    Most viszont talán rossz napod volt hogy gondolkodás nélkül ilyenek irsz?
    Az 50-es ifa is rendelkezik elég jó nyomatékkal,annak ellenére hogy lóerővel nem,és terepen a 120-as dugók és a túlméreteztt lendkereke megteszi a magáét! :)
    Kérdezed hol használják komoly truck triálon? Hát ez fent van a neten!
    Pl:2006-tól létrehoztak külön IFA géposztályt az Europa Truck Trialban!
    Csak szétkell nézni a neten és legalább 10 német vagy cseh triál IFÁ-s csapatot találunk,és megis van a magyarázat a külön géposztályra!
    A DTTM-versenysorozat állandó résztvevője,sőtt a 2007-ben indult TORC versenysorozatban is azzonnal ott volt az IFA!
    A Berlin-Breslau rally-n az L60-as ifa a 32 indulóbol ötödik lett,csak az ural és az unimogok értek be előtte! A korszerűnek tartott teherautók csak utánna!

    Közlekedésbiztonságilag nemhinném hogy gond van vele!
    Vegyünk pár példát:
    -letarolta a teherautó az utrol az személygépkocsit amiben bennégtek,szerinted ifa volt? Az bizony megállt volna,mert nemvisz 40tonnát!
    -ha már a súlynál tartunk szerinted az ifa 10T összsúlyától nyomvályús az út? A kisebb autókat úgy megvezeti hogy előzéskor gyakran az árokba landolnak miatta nemritkán halálos kimenettel!

    Érdekel mennyit fejlődött az IFA? Miért nem olvasod el?
    http://users.atw.hu/m63/ifa.html
    Ha végig olvastad akkor gondold át hogy ez tényleg semmi-e?!

    Egy karbantartott 30 éves IFA símán megkapja a zöldkártyát,mintahogy egy 10 éves merci is a zöldkártyások réme lehet ha elhanyagolták!
    Gondolom eggyetértünk! :)

    Valoban csöpög az olaj néhány öreg IFÁ-bol!
    De szerintem ez nem az IFA bűne hanem az üzembetartójáé!

    Üdv:NagyS