Szoci motor
-
apiii #879 Kicsavarod a gyertyát, egy fát beraksz a lyukon, a dugattyú tetejére. Ezzel tudod nyomon követni a dugattyú utját. Lassan lenyomod a berugókart, és követed a dugó útját. Mikor a dugattyú felülre ér, na, az a felső holtpont. Szellöztetés csak annyi, hogy kivett gyertyával párszor megrudosod. Ilyenkor kiszellőzik a henger. Keress egy új gyertyát, árnyékold a kezeddel mikor hozzáérinted a hengerhez. Lehet, hogy kicsi szikrát kapsz, az is elég. Azért átnézheted az elektromosságot is, nincs e oxidálodval a trafó kanóca, vagy esetleg elszakadva a be táp vezeték. Gyertyapipa lecsavar, kicsit lecsíp fogóval a vezetékből, majd visszarak. Ugyanez a trafóból kijövő oldalon is. Karbinak nem tudom az adatát, talán másfél csavarás lehet. De vannak itt profik! Ha nincs, szikra már megvan az oka miért nem indul. Azért nézd át az összes vezetéket nincs e szakadás valahol.