
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#60792
Jó persze, egy 25 kilós csaj nem autóba való hanem a klinikára. :)
Viszont azt el tudom képzelni, hogy úgy vannak kitalálva a dolgok, hogy aki vezethet az tudjon is vezetni. Szóval biztosan vannak olyan adatok az autógyáraknál, hogy mi az a minimum erő amivel rendelkezhet egy autót vezető ember, és a féknek akkor is tökéletesen működnie kell.
Más, de hasonló téma: filmekben szokott lenni olyan, hogy a 25 kilós szemüveges tornából felmentett kiscsaj tököl az autóval. Erre a nagydarab fazon szól, hogy ülj át, majd beül ő, lepadlózza a kocsit és az azonnal füstölő kerékkel elviharzik. Namost ha a féknél számít is valamennyit, de a motorerőt biztosan nem növeli ha nagyobb erővel nyomják padlóig, mivel azt padlóig tudná nyomni a 25 kilós csaj is. Az ilyeneken mindig jót szoktam röhögni. Na mindegy, ezt csak úgy a margóra...
Szóval azt továbbra is tartom, hogy nem fog blokkolni a kerék 300-nál, vagy legyen bármilyen autó, a végsebesség közelében. Egyszerűen alacsonyabb tempónál nem lenne adagolható a fék. Oké, abs, de annak se sok értelme lenne, hogy állandóan dolgozzon az elektronika. Biztos van erre valami szabály, hogy nagyjából milyen fék az optimális, a végsebesség hány százalékánál kezd el csúszni a kerék, majd szép lassan jön a teljes blokkolás.
Kell keresni valami fékszakértőt, és jól kikérdezzük erről. :)