
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#60788
Ne hagyjuk, mert bár nem vagyok teljesen képben, de pont ez a fékrásegítő, meg fékerőszabályzó és társai azok, ami miatt egy autót nemcsak a kigyúrt 200 kilós kopasz tud vezetni, hanem a 25 kilós nője is. Nem tudom pontosan hogyan épül fel egy fékrendszer, de abban egészen biztos vagyok, hogy a pedál lenyomásához használt erő és a fékerő nem lineáris. Valószínűleg pontosan be van szabályozva, hogy mi az az erő amivel el lehet érni a maximális fékerőt (ez nyilván teljesíthető a 25 kilós csaj által is), és ennél ha nagyságrendekkel nagyobb erővel taposod akkor sem fogsz elérni nagyságrendekkel nagyobb fékerőt. Gyanítom, hogy itt +- 1-2%-ról beszélünk.