• zolee145
    #60665
    Volt ez már itt téma párszor, az rFactor online játékra lett kitalálva. Az AI csak azért van benne, hogy legyen. Ha ezt nézzük jó, de pont olyan mint amennyire "komoly" hangsúlyt fektettek rá.
    Ehhez képest pl az rF2-ben egészen értelmesen viselkedik. Rendesen védi a pozícióját, de azért a világ végéről nem lehet beijeszteni egy sima belső ívre húzódással, hogy rossz íven kezdje meg a kanyart. Persze ha bemegyek mellé kanyarban azért hajlamos olyat fékezni, hogy másik három ai is elmegy mellette, de ez egy másik történet.
    Lényeg a lényeg, nem érdemes sokat vesződni vele. Ha szerencséd van, és egy adott pályán éppen jól viselkednek akkor tudsz ellenük versenyezni, ha nincs szerencséd akkor ennyi.

    Le Mans-ban az ideális ívet minimum 10-szer változtattam az eredetihez képest. Ha valahol béna volt, vagy éppen egy rázóra ráment és felborult a Toyota (azért egy LMP1-es autónak nem kellene borulnia egy rázókőtől :D) vagy hasonlók. Szóval a végére egészen értelmesen ment azzal az autóval. Gondoltam megnézem GT2-vel, ott meg nem állított rendes váltót magának és az egyenesben úgy 230-nál leforgott a hatodik. :D

    Szerintem gondolkodj el az online versenyzésen. Nem igazán lehet összehasonlítani az ai elleni versennyel.