Mitől jó egy MMORPG?
  • Ferro_TwL
    #109
    Jatszottal te mar egyatalan MMORPG-al?
    Az, hogy hogyan segitek egy kezdo jatekosnak az rajtam mulik. Inkabb adok neki 10k-t vagy 100k-t sokkal tobbre megy vele (es jobban orul) mintha elkezdem leloni a poenokat hol milye mobok vannak, vagy osztom az eszt ezerrel, hogy mit hogyan csinaljon. Es ha szerepjatekos szempontbol ez nem tetszik, hat ezt a legkonnyebb megmagyarazni csak egy kis fantazia kell hozza.

    Ami a sok bunkot illeti. Hujeseg. Kell egy jo kis klan (a legjobb ha olyanokkal akiket innen onnan ismersz) es maris megvan a jo kis tarsasag. Persze akkor is fogsz bunkokkal talalkozni, de arra van a PvP meg az /ignore parancs. Ez a jatek Massiv Multiplayer jatek sok ezer jatekossal, persze, hogy vannak bunkok vagy eppen rossz napja van egy jatekosnak es rajtad vezeti le. Ezt el kell fogadni. De ha van egy jo tarsasg amivel rendszeresen egyutt jatszhatsz, segititek egymast mindjart teljesen mas az egesz. Az viszont a TE privat problemad ha nem vagy kepes talalni egy neked megfelelo klant, pedig klanokban aztan nincs hiany.

    Ja es sokan nem elvezik ezt a "hu de nagy szerepjatekot", komolyan mondom ha igazi RPG-t akarsz azt csak a pen&paper adja vissza nem egy szamitogepes jatek.