Borg#691
Na most állt össze végre, eddig szereltük...
Végül sikerült belepasszítani rendesen, és szépen egyeneletesen ülteti. Szopatós ez a Weitec cucc, meg maga a Civic futómű se egy egyszerű szerkezet, szal elég sok ponton meg tudja szopatni magát az ember. Alsó hangon 8 óra a 4 rugó cseréje... elöl szinte teljesen szét kell burítani hozzá a futóművet.
Amúgy nem koppanhat, ha a rugóutat nem a gátló határolja be még.. márpedig Civicben 40mm-es ültetés még jó. 50-től kell pont a rugóút miatt gátlót is cserélni. Szal egy ésszerű határig jó a gyári is. Az persze tény, hogy ha alapból jobban feszített a gátló, akkor az élettartama csökken, de ilyen mértéknél még nem számottevően.
Egyébként eszem faszom megáll, de mind a 4 gátlóm gyári.. 155 ezer km-nél. Azt hittem ilyen nincs, és tuti volt már cserélve pl előző tulajnál, de nem. Gyári számozású Honda gátlók vannak benne :D (és semmi bajuk)
Egyébként nem 1.6-os :) VTIk még drágák voltak eléggé mikor ezt vettem, az ESI meg nem egy tartós motor 150-200e km környékén már, szal maradtam a D15B2-nél. Ráadásul ez messze szebb állapotban volt, mint a többi, és ez ugye döntő. A maga kis jelenlegi 100-105LE-jével szépen repíti ez is a 935 kilót... 100-ra meg megvan a 9.5 szal jo ez nekem.
A következő projekt majd felni fényezés lesz (most találtam is egy szinterezőt a közelben), meg elülső fényszórókat akarom projektorosra cserélni, mert ezekben már a foncsor se az igazi.