• Tinman #34938
    Le van fagyva a szélvédő. Nincs nálad semmi, csak a kaparó + régi autó, klíma sincs: Beülsz, elindítod az autót, feltekered maxra a hőfokot, rányomod a szélvédőre, maxra állítod a venti fordulatát. Kiszállsz, nekiállsz letakarítani. 1-2 perc alatt a teljes autót, mindenhol letakarítottad. Beülsz. Ki van zárva, hogy a lélegzeted páratartalma ekkor már odafagyjon. Persze, ha baxol az egészre és zárt szellőzővel, az utastered fűtöd minden áron, a szélvédő felé meg semmi nem megy, akkor igen, akkor simán odafagy a lélegzet. De ehhez valami iszonyú ostobának kell lenni... olyannak, aki egyetlen vezetési órát se vett, csak leadta a fél disznót és megkapta a jogsit.

    Saját kocsim én se kaparózom, pont azért mert karcol. De ha nincs más és ilyen ócska régi romról van szó, mint az a Renault, akkor simán... ezerszer inkább, mint vakon vezetni, akár csak 2 métert is. Céges verdát kaparózom évek óta, nem mondom, hogy erős napsütésben bizonyos szögből nem látszanak karcok, de semmi vészes... de mondom, a sajátom nyilván én is védem, azt klímával seperc alatt lenyomatom és kész.