• Tinman #29476
    " ahol jogga feltételezi az egyszeri ember, hogy ha neki van elsőbbsége, akkor meg is fogja kapni a másiktól."

    Az emberek simán 40%-a nem ad elsőbbséget, se gyalogosnak, se járműnek, se egy tanknak. Ha az a kibaxott autós töltőm és tartóm nem lopta volna el valamelyik tróger a postán és emiatt 2 hónapja húzódik az ügy (kapok másik pakkot free), akkor itt napi szinten tolnám nektek a felháborító dashcam videókat. Sajna mögém a rácsra szerelve nem jó...

    A KRESZ egy része idealista elképzelése. Olyané, aki nagyon keveset vesz részt a forgalomban és mindenkiről a legjobbat tételezi fel. A KRESZ majd jó lesz az önvezető autóknak. Én jelenleg itt azért tudok gépelni, mert MINDENKIRŐL a legrosszabbat tételezem fel és ez n+1x mentett már meg a balesettől és az életemet is jó párszor megóvta.

    Hogy működik ez a gyakorlatban?

    1. Úgyis lelép...
    2. Úgyis kijön...
    3. Úgyis bevág elém...
    4. Úgyis belekezd az előzésbe...
    5. Úgysem lát...
    6. Úgysem adja meg az elsőbbséget...
    7. Úgyis elesik...
    8. Feltételezem ott lehet valami, ami nincs kivilágítva...

    Na ez a KRESZ srácok, nem amit egy ostoba vakegér odahányt azokra a lapokra.

    "akkor most te voltál a "hülye" hogy nem vetted észre, hogy ha 3 méterrel korábban nyomsz egy satut akkor pont elmegy előtted a busz és nem jön beléd?"

    Más a játék ám autó vs autó ügyben. Mert ott a karosszéria ami megvéd, akkor is, ha más balfasz. A gyalogost viszont tévesen egy betontömbnek képzelik, ami mint 100-as izzó úgy libben át a zebrán. A gyakorlatban meg a full sötétbe öltözött, kivilágítatlan futó átfut a zebrán, vagy u.e. öreg bácsival, csak cammogva, a földet nézve.

    Az pedig, hogy alapvető KRESZ oktatás nincs a gyalogosok részere már az ált. iskolában az a rendszer további faszsága.

    Ideális esetben a gyalogos és a személyautó, pláne a teherforgalom semmilyen szinten nem szabadna, hogy keresztezze egymást. Aluljáró/felüljáró... jah, hogy erre nincs pénz inkább teljes baromságokat várnak el a fizika törvényeivel szemben. Nekem lassan 1 milka levezetett km után továbbra is szent meggyőződésem, hogy a gyalogosokat kötelezni kell és gyerekkorban beléjük kell verni, hogy az úttestre gyalogos MINDEN esetben fokozott óvatossággal lépjen le... ennyi kellene csak, már ez is megmentene pár életet. Bár aki akkora barom, hogy nem képes körülnézni, mielőtt lelép az meg is érdemli, hogy kilapítsák.

    A másik kedvencem, hogy vajon hány biciklist büntetnek meg vajon azért, mert a gyalogos átkelőhelyen nem száll le? Majd én is felhajtok akkor a járdára/biciklis útra legközelebb, ha ezt így lehet...