• mrzool
    #31
    Az első levél (2003. aug. 21.):

    Tisztelt ...!

    Technikai kérdésének megválaszolásához további információra volna szükségünk tekintettel arra, hogy a Microsoft
    Ügyfélszolgálat ingyenes Forródrót tanácsadó szolgáltatása termékregisztrációhoz kötött. A regisztrációhoz kérem,
    szíveskedjen a mellékelt regisztrációs urlapot kitölteni. Amennyiben termékét korábban regisztráltatta, kérjük
    küldje el ügyfélazonosító számát, hogy visszakereshessük adatbázisunkban. Abban az esetben, ha nem tudja
    ügyfélszámát elegendo a személyes adatokat tartalmazó rovatok kitöltése. Az adatok alapján visszakeressük
    nyilvántartásunkban, ezért az esetleges névazonosság miatt a személynéven kívül a cím - és telefonszámadatok
    feltüntetése is szükséges. Az ügyfélkód használata gyorsítja az információhoz való jutást és segíti munkánkat.
    Amennyiben az Ön által használt szoftver OEM termék (új számítógéppel vagy hardveregységgel együtt, elore
    feltelepítve forgalmazott változat), a technikai támogatását elsosorban a számítógép gyártója, összeszereloje vagy forgalmazója látja el. Abban az esetben, ha a mellékelt urlapokat kitöltve visszaküldi részünkre, technikai kérdését tartalmazó levelét továbbítom a technikai tanácsadó szolgálat munkatársainak.

    Köszönöm megértését.

    Üdvözlettel:

    Kovács Nóra
    Microsoft Forródrót
    http://www.microsoft.com/support
    [email protected]
    Tel: +36 (1) 267-7846
    Fax: +36 (1) 351-5342