True Combat 1.0 (Q3 TC Mod)
-
#96
Egyelore NEM csalt senki, ez biztos mert kulonben nem en lettem volna mindig az elso 
De mivel ez is Q3 engines ezert szerintem is feltetlenul szukseg van a PBre. Goddzo: legyszi ne csak az egyik szerver legyen PBs. Mi ertelme annak? Egy szerver a csaloknak kulon vagy minek a masik? Mindenki kibirja hogy bekapcsolja a menuben a PBt, letoltenie sem kell semmit. Aki meg csitelni akar csinaljon maganak szervert botokkal vagy haverokkal. Bar sokkal egyszerubb ha CSzik inkabb, ahhoz mar olyan csitek vannak hogy kajalhat nyugodtan mikozben szarra lo mindenkit - kiveve persze a hozza hasonlo "ugyeseket"
Ebbol is latszik hogy a csit semmit sem er: elobb-utobb a jatekosok 80%a hasznalni kezdi es megszunik elonynek lenni.
And5: amiket felsoroltal az alapjan te mar egy egesz mas jatekra vagysz. Egyebkent a palyak szerintem is eleg zsengek meg, csak a Harbor tetszik, az viszont profin ki van dolgozva. A mission modja is sokkal jobb mint pl. a CSnek meg a SoF2nek. Meg a Close Combat map elmegy, de igazabol csak CTFre tokeletes. Szvsz az egesz jatekkal csak ket baj van: az egyik a keves map, a masik meg hogy a sok lama a TDMet erolteti. Megertem en hogy abban nem kell gondolkodni semmit, de akkor ne sirjanak hogy spawncamp. Elvegre oda megy az ember ahol az ellent sejti, ugye
Tudomasul kell venni hogy TDMnel a jatek ennyi: nyomas az ellenfel starthelye fele. En feltetlen a mission mod mellett vagyok: 3 - 5 eletnel nem kell allandoan a kor veget varni, es a celok is valtozatosak, lehet strategiazni stb. Ahhoz kepes a CTF is primitiv. Na persze aki nem tud angolul annak hiaba irja ki hogy mit kell(ene) csinalnia