Jogosítvány
  • Cvd
    #1743
    Szörnyű egy szerkezet volt az. Nem elég hogy gyenge, így pörgetni kellett (volna), de volt benne valami szerkezet, ami elkezdett csörögni ha félgáznál jobban nyomta az ember, arra pedig ugrott az oktató. Azt nem tudom hogy mi volt az, szériatartozék vagy utólag rakták bele, esetleg csak szét volt már hajtva az autó. Az első napon büszkén mesélte hogy az autón az "E" jelölés azt jelenti hogy energiatakarékos, ami abból állt hogy volt benne 5. sebesség. Namost abban csak lassulni tudott, vagy esetleg éppen tartani a 90-et. Ha lelassult 85-re akkor már vissza kellett váltani, mert akkora gázzal tudott volna csak visszagyorsulni ahol már csörgött az a retek. Kaptam is miatta 3 hibapontot forgalmin, mert fel kellett hajtanom egy vasúti síneken átívelő 2*2 sávos felüljárón, aminek a tövétől ráadásul 70 volt érvényben az addigi 50 helyett. Épp a belsőben mentem, de az a hulladék nem volt képes felgyorsulni az emelkedőn csörgés nélkül. Az indok az volt hogy feltartottam a forgalmat, ami igaz is, szabályosan ki kellett volna húznom a szélső sávba totyogni. Csak épp az a sáv tele volt mert ott viszont mentek 70-et a többiek, nagyrészük a hátam mögül húzott át. Ha át is tudok menni akkor azoknak kellett volna fékezni, akkor meg az lett volna a baj.