• allock #2270
    az egész motor kinézete meg van felezve, a 2 oldalidom is teljesen más de ettől függetlenül tetszik

    egy kis teszt

    hülyebiztos a motor :D
    "A márkára oly jellemző asszimmetrikus tervezési és építési elv nemcsak szemből vehető észre, egészében jellemző a külső optikára. Gyakorlatilag ennyi maradt meg a hagyományos BMW-klisékészletből, hiszen rengeteg újdonságot vonultat fel eme kétkerekű. Elég csak az alumínium hídvázban dohogó sornégyes blokkra gondolni, amely pörgősségével is kiemelkedik a tömegből; teljesítménye 193 lóerő 13.000 f/min-nél, nyomatéka 112 Nm 9750 percenkénti fordulatnál. A motor menetkész tömege mindössze 204 kg, verseny ABS-szel alig 3-mal több."

    A futómű is kellemes darab, hiszen elöl-hátul minden paraméterében állítható, elöl 46 mm átmérőjű teleszkópok uralják a frontrészt a ram air alatt. A fékeket a Brembo szállítja, a tapadásról a szokásos méretű, elöl 120/70, hátul 190/55 méretű 17 collos felnikre húzott abroncsok gondoskodnak. Emellett elektronikai vezetéstámogató rendszerek garmadája vigyáz ránk, ezt azonban saját felelősségünkre ki is kapcsolhatjuk – ezt azonban csak kizárólag versenypályán, versenykörülmények között tegyük meg.

    A BMW S1000RR ára regisztrációs adóval, áfával 4.198.000 Ft, amely nem mondható soknak a fentiek ismeretében.