• b-type
    #2333
    A Tóth csapat nagyon szépen kűzd, remek motorokat tudtak odatenni a rajtrácsra...ezt maguknak köszönhették.
    De teszem azt mikor Locatelli a félgyárival dobogóért harcolt, és másodvirágzását élte, kiharcolta a lehetőséget hogy az Aprilia a következő évre gyári motort kapjon, az év végén elküldték Loca'-t, és odahozták Barbera-t...nagyon keményen osztották ám a csapatot az olaszok.
    Amikor rákérdeztem hogy miért is kellett Loca'-t kirugni, az volt a válasz hogy az Aprilia kikötötte egy fiatal versenyző szerződtetését.
    Ez oké is...de hogy miért nem mehetett Imre el az EB-re motorozni azt már nem vágtam. Locatelli szivesen maradt volna, és egy Locatelli-Barbera felállás nagyon sokat lendített volna a csapaton.

    De nem, az aki segített kikaparni a gesztenyét, az ment a levesbe, Imi meg aki ül a motogp versenyzői szerepébe, maradt.
    Nagyon fájó dolog volt, olvasgatni Max Biaggi fórumán (Max és Loca' régi barátok), hogy micsoda csalódás volt ez a sok Loca drukkernek, ezer éve odajárok és ráadásul én is kedveltem Loca'-t (de ez nem rólam szól persze).

    ...és még mindig nem akarlak ám meggyőzni arról hogy mi az igaz, én sem tudom természetesen.
    Csak visszaigazodom oda ahonnan kiindultunk, azt írtam hogy azért nem ennyire kerek a történet, hogy mert a 'tésztazabálók'.