• b-type
    #163
    Ezt gondold végig.
    akik az SBK-ból jöttek hányan mutattak vmit.
    Pláne Edwards aki nem gyenge éveket húzott le ott.
    egy új motort és pályákat kell betanulni.
    első évben Edwards-ot Aprilia-ra ültették, szal az egy szinte teljesen kiesett év volt, a következő évben Honda-ra ültették, akkor 5. lett az évvégi tabellán, a következő évben Yamaha-ra ültették, és a 'hazai' futamán, Laguna Seca-ban már igen villantott, na szal és most végre ismét uazon a motoron ül amin az előző évben.
    Nem egy könnyű helyzet volt eddig.
    Sem Bayliss-nek, Sem Xaus-nak, de anno Corser-nek sem sikerült megragadni a MotoGp-ben exSBK-ként, Egyedül Hayden az aki állja a sarat, bár ő az AMA SBK-ból jött.

    Pedrosa motorozása még sokat változhat, egyfelől hazai pályán motorozott, tehát tudja hol mennyire használja a pályát, másfelől sztem ő még hozza a 125-250 'lendületmotorozását' amikor még inkább tartják a lendületet nem pedig támadják a pályát.
    Ez sokaknál megfigyelhető, Biaggi-nál is, amikor 250ccm-ből feljöve első 500ccm futamon nyert Suzuka-ban, másképpen motorozta a pályát...aztán ez lekopott, bár a szép stilusa megmaradt mindig.
    Szal sokminden lehet, de Loris gumija bírta az ziher :)