\"Nascar\"




HNR
2003 - 2007
R. I. P.
  • zolee145
    #51143
    Nyugodtan kipróbálhatod (nem kell az elbeszélésekre hagyatkozni;)), már van olyan verziója amiben nem kell idétlenkedni az IDE csatornákkal.:)

    Van az ARCA-hoz is COT mod, csak éppen a fizikát nem használja. Ilyen formán lényegtelen, hogy van. Aztán a pálya oda-vissza konvertálása sem olyan egyszerű, abban is van valami csavar. Pl Montreal egy sima ISI pálya, de van az ARCA verzióban valami "Active Grip Technology" ami miatt másképpen működik.

    Az, hogy lehet az ARCA-val úgy menni mint a valóságban (gázadás, fékezés) az csak egy dolog. A lényeges az, hogy úgy a leggyorsabb. Az eröltetett stílus, meg az extrém beállítás nem működik, vagy csak pár körig működik.
    Nálem ezen a ponton nem nyerő az NR2003 (és ezzel együtt az iRacing sem). NR-ben is lehet úgy menni mint a valóságban, csak az körönként 2-3 mp, roadon mégtöbb. Namost oválon 2-3 tized is sok.:)
    Ha szimulátorról beszélünk akkor a leglényegesebb pont az, hogy az a stílus és az a beállítás legyen a legjobb ami a valóságban van. Ez persze képtelenség, ilyen program nincs, és szerintem nem is lesz egy ideig. Innentől kezdve a szimulátor szimulátor mivoltát az határozza meg, hogy mennyire tudnak közelíteni a valósághoz. Szerintem a legközelebb az ARCA van.
    Természetesen csak a vidók alapján tudok ítélni, ott is inkább a telemetriával ellátott videók a mérvadóak.