28
  • ixyon
    #28
    azért, mert valamilyen proci nem v86, még nme feltétlenül risc!
    a mototrola procik is cisk procik

    szrintem kár a 3dfyért, mert most csak 2 versenyző van, és az 1ik erősen vesztésre áll:(
  • ixyon
    #27
    azért, mert valamilyen proci nem v86, még nme feltétlenül risc!
    a mototrola procik is cisk procik

    szrintem kár a 3dfyért, mert most csak 2 versenyző van, és az 1ik erősen vesztésre áll:(
  • An-Dee
    #25
    grafikus munkára a mac a legjobb, nem véletlen hgoy RISC proci van benne, amiről köztudott hogy specifikusan készül mint a mac esetében grafikára, és egyáltalán nem lehet egy x86-os géppel összehasonlítani,
    3dfx-nVidia
    én sajnálom a 3dfx-et még mindig megvan a v2-öm a tnt2 mellett
  • Laalee
    #24
    de kit erdekel e glide meg a 3dfx ez egy mac hir...

    piquet: megnezem e mikor fogsz egy ilyen 1mac el normalisan dolgozni... foleg dtp t... nem a mac el van bajom hanem ezzel a szarral...
  • #22
    Nos, accord. Mint fejlesztő mondom neked, hogy a glide library-nek nincsen párja. Sem a dx8, sem az opengl nem rendelkezik olyan áttekinthető interfacszel mint ez a stuff. Fél óra alatt bárki összedob vele egy 3d accelerated progit. Nemcsoda, hogy olyan nagy népszerűségnek örvendett a fejlesztők körében.

    A 3dfx az STB megvásárlásával baszta el. Az egy kurva rossz menedzseri döntés volt, ami hosszú távon a megölte a vállalatot. Sajnos.
  • accord
    #15
    3dfx never!!!
    A 3DFX megszünéséről:
    "Akadtak azonban olyanok is - elsősorban a szoftverfejlesztők között -, akik megpróbáltak rávilágítani az események jótékony hatásaira is: azáltal ugyanis, hogy a mindig külön utakat járó 3dfx eltűnik a színről (gondoljunk például a Glide-ra vagy a többiek által támogatott újítások következetes elvetésére, illetve a senki más által nem támogatott T-Buffer technológia bevezetésére), az NVIDIA és az ATI személyében két olyan szereplő marad a piacon, akik lényegében ugyanarra a célra törekednek, csak eltérő tempóban (például mindketten már most támogatják a T&L motort, és végső soron ugyanannak a DirectX 8.0-nak próbálnak maximálisan megfelelni, előbb vagy utóbb). Ezzel pedig megkönnyebbül a fejlesztés, hiszen nem kell állandóan arra figyelni, hogy mi az, amit ez támogat, az viszont nem..."
    (forrás: www.hwhunpage.com)
  • #14
    Most már tudom miért rühellem az nvidiát. 3dfx forever!
  • Piquet
    #12
    A gond az, hogy néhány sulinetes köcsög és szarfaszú konzolos azt hiszi, hogy a MAC majd a PC, vagy neadjisten konzol riválisnak készül.

    Ébredj már ember, a MAC-t DTP-hez használják, és nem 16 éves kis taknyosoknak készül, hogy otthon ezzel Q3-azzanak.
  • Laalee
    #9
    most komolyan mi a jo ebben az imac ben??? egy elavult fos irtozatosan dragan... nameg hogynez ki... szerintem nemsokara lesz pokemonos meg frédi bénis...
  • RangeR
    #5
    A fenyevegre verni valamit az mit jelent?Okos gyerek.
  • AnarchoiD
    #3
    lacc : sajnallak ;) fingod sincs a temarol

    mac fenyevegre veri a PC-t ami nem is nehez....