17
körökre osztott fantasy folytatás
  • JonasSandor
    #17
    Úgy ahogy mondod, csak nevében az amúgy semmi köze az eddigi részekhez. A song of conquest inkább a kings bounty 1 remake meg a heroes keveréke.
  • terasz
    #16
    Ős King's Bounty fanként kipróbáltam, de félúton töröltem inkább. Nagyon elvitték rpg irányba a taktikai-stratégia rész kárára. A térkép is kicsi, de ami a legbosszantóbb, az a lineáris játékmenet. Open worldnek álcázott procedurális megoldás, ráadásul mindez az első Assasin's Creed grafikai színvonalán. Szóval óriási csalódás, mondom ezt úgy, hogy a C64-es verzió óta az összes King's Bounty-t kivittem, volt, amit tucatszor. Egy Armored Princessnek ez a nyomába sem ér :/
  • JonasSandor
    #15
    Lehet moddolni?
  • JonasSandor
    #14
    Már jött a virágbolti is.
  • Kódia
    #13
    Ez bug kell legyen. A moral balance skillnek pont az lenne a lényege, hogy kompenzálja az eltérő beállítottságból eredő morálbüntetést. Ami itt nem történik meg, még maximumra fejlesztve sem. Steam-en néztem, hogy jelezték-e a hibát, nem találtam meg. Nem is értem.
  • b-type
    #12
    Nekem sem húzta meg a morált, de nem olvastam utána..lehet oka van, ahogy haladtam előre egyszerűen megmaradtam a 'power' egységeknél.
    Majd lehet szükség lesz rá, ha kedvem támad az 'order' főgólemjéhez....mert tetszik :))
    Jelenleg mi vigyorgunk:


  • Kódia
    #11
    Ha beteszel például egy Order egység mellé, mondjuk egy Power egységét, akkor természetes, hogy a morál szürke lesz. Igen ám, de hiába teszel pontokat a példában szereplő Power egység Balance-szére (akár III. szintűre!), hogy ne kapjon morál büntetést más beállítottságú egységek miatt, akkor sem javul fel a példában szereplő Power egység morálja kicsit sem. Ezt, hogy hagyhatták így benne? Vagy csak nálam rossz?
  • Botond #10
    Az eredeti KB folytatása, ami egy jó régi játék, és ami az alapja volt HOMM játékoknak, azért KB2 a címe.
  • Montanosz
    #9
    a játék jó, csak részemről példa már nem tudom magam balaélni amikor hidrafejű lovak megtámadnak, ami még 30 éve izgalomba hozott a EoBII-ben az mára mára már nem mozgat meg, a KCDvel is az fog meg hogy reális világ.
  • Kódia
    #8
    Ja, ok, így már értem. :)

    Természetesen úgy értettem a könnyű csatákat, hogy ahogy haladsz előre a térképen és a történetben, úgy szinte mindig olyan ellenféllel akadsz össze, akik nem különösebb probléma leverni. Persze, ha nagyon elkószálsz, akkor bele lehet szaladni hozzád képest legyőzhetetlen ellenfelekbe, pont, mint a korábbi részekben.

    Van egy pár trial, amiről írtál Baldwin esetében a taunt volt az egyik nagy kulcs, a buta ellenfél simán elmasíroz a felbuffolt egységeid előtt, azok meg a control mező miatt azonnal csapnak rá párat. Ráadásul ott el lehet sütni egy extra sebzést adó spellt is, de ha lenyomtad már, akkor ezekre nyilván rájöttél.

    Még a gyógyítás kapcsán akartam írni, hogy nem elfelejteni, ha minden egység meghal az adott fajta csapatból, akkor azzal nem csak az a probléma, hogy nem lehet felgyógyítani, hanem elveszik a rangja is! Már pedig 3. rangról visszaesni 1. rangra egy új egységgel adott esetben sorsdöntő lehet.

    Nagyon lelombozó, hogy a játék kettő darab térképből áll. Van a kezdő map, meg van egy nagyobb, ahol már te is vagy és ennyi. Közben ilyen áron tripa A kategóriás játékok nyitnak. A játék vége pedig egyértelműen arra utal, hogy jönni fog pár DLC és nem tudom, hogy ennek mennyire kellene örüljünk, mert szerintem ez az irány egy tévedés.
  • b-type
    #7
    Persze hogy gáz, ne aggódj ott teszteltem a kóhajítót. :)
    Minden érdekesebb lényt megveszek és megnézem mit csinál, hogy mozog iylesmi.
    A csatákra visszatérve sztem nem feltétlen könnyűek, három csatám is volt amihez vissza kellett jönnöm később, mert az akkori egységeim nem voltak alkalmasak.
    ..vagy ott van a Baldwin próbája, aminek vagy ötször nekifutottam hogy hogy vívjam meg :)) Ott ugye nem saját egységek vannak, és nincs saját varázskönyv.
    Ezek tetszenek, végül is a játék is tetszik, csak nem úgy mint Kings Bounty2 :))
  • Kódia
    #6
    Az a morál ott nagyon gáz, tedd rendbe. Ha boldog a team, simán előfordul, hogy csatánként 1 vagy 2 alkalommal is támadás után újra támadhatnak. Ha ismered a korábbi Homm és KB részeket, nem is értem ott azt a morált.

    A csaták éppen, hogy könnyűek, mivel, hogy konzolos szintre le van butítva az egész. Vannak komoly, nagy szintű lények és komoly varázslatok is... pl. a Meteort relatív hamar meg lehet szerezni, ahogy Kiméra idézést is, vagy a Madness-t, hosszú a sor. A gond a komolyabb lényekkel a vezetői képesség. Sokszor hiába teszel be 1 db. erős lényt, mert 1 db. a limit belőle, jobban jársz 10 alacsonyabb rangú egységgel.

    A csata végén valóban van gyógyítás, de egyrészt nem annyira olcsó, ha valaki eszetlenül megy, simán idő előtt elfogyhat az arany. Nem nagyon megengedhető a nagyobb veszteség, de ez a korábbi Homm és KB részekben is így volt.

    Összességében ez a játék rosszabb, mint a legrosszabb Homm vagy KB rész, méghozzá a butítások miatt. Ez nem azt jelenti, hogy messziről el kell kerülni, hanem azt, hogy erős közepes, ami a mai felhozatalban édeskevés.
    Ez a 3D és RPG-s vonal nem rossz, ha eljutsz odáig, egész pofás küldetések lesznek, nem csak fetch questek, de a túl sok egyszerűsítés nagyon rosszat tett neki. Az optimalizálásról sem hallott még az 1C Ent. úgy látszik, mert milliós vason is képes szaggatni max beállítások mellett. A nyitó ára egyértelműen eszetlenség, főleg, hogy sietősebb tempóban 30 óra alatt vége a kalandnak, ami a korábbi részekhez képest cirka fele annyi játékidő.
    Utoljára szerkesztette: Kódia, 2021.09.04. 16:46:42
  • b-type
    #5
    Nem csodálom. Engem is elég érzékenyen érintett a nézetváltás.
    Sajnos nem segít rajta az sem hogy nem megy könnyen az átszokás, nincs semmi olyan 'ááfaxa' élmény ami segítene. Megjön a játékkedv, legalábbis nekem most már megvan, de az első pár óra lassan épül fel hangulat szempontjából...végig azt várod hogy na mindjárt vége ennek a maszatolásnak és kilépünk nagy totálba.
    Talán annyi segít hogy a csaták nem könnyűek, legalábbis ebben a verziószámban ahol most tart, ráadásul a csataképernyő sem segít a hangulatban, olyan AoW felfogásban megy, nem az az egyszerűen nagyszerű mint volt. Alapszintű lények és gyenge varázslatok vannak.
    Egésszen addig amíg nem erősödnek meg, illetve nem fejleszted a varázslatokat addig nincs meg az 'odacsapok' érzés.
    Viszont minden csata végén fel lehet gyógyítani a megmaradt egységeket,..amelyik elpusztult az elpusztult, de a többit eredeti lényszámig lehet regenerálni.
    Nekem most már bejön, de veszélyesen lavíroz a játék, mert a lassú felvezetés és az arculatváltás miatt lehet addigra visszkoznak a játékosok a vásárlásból.
  • JonasSandor
    #4
    16 ezer forintot nem ér meg az biztos.
  • Árnyvadász
    #3
    Szegény játék jó ronda. Nem értem miért nem maradtak az izometrikus vonalnál. Persze, ha ez nem folytatása az előzőeknek, akkor nem szóltam, csak mivel KB II, azt gondolnám. Én vártam, de a látott videók, értékelések alapján elment tőle a kedvem.
  • b-type
    #2
    Elején szöszölgetek még, de ha kérdés van igyekszem válaszolni.






  • b-type
    #1
    A King's Bounty egy remek partner volt a HoMM sorozathoz, szerintem aki az egyiket kedvelte az a másiat is, ..és mégis különbözőek voltak.
    Na, a Kings Bounty 2 egy nagyot tekert a stíluson, hogy ez most mennyire jó vagy sem, azt majd leírja aki játszik vele.
    Én azonnal megvettem, és ahogy jut rá időm játszom vele.