körökre osztott fantasy folytatás
  • Kódia
    #6
    Az a morál ott nagyon gáz, tedd rendbe. Ha boldog a team, simán előfordul, hogy csatánként 1 vagy 2 alkalommal is támadás után újra támadhatnak. Ha ismered a korábbi Homm és KB részeket, nem is értem ott azt a morált.

    A csaták éppen, hogy könnyűek, mivel, hogy konzolos szintre le van butítva az egész. Vannak komoly, nagy szintű lények és komoly varázslatok is... pl. a Meteort relatív hamar meg lehet szerezni, ahogy Kiméra idézést is, vagy a Madness-t, hosszú a sor. A gond a komolyabb lényekkel a vezetői képesség. Sokszor hiába teszel be 1 db. erős lényt, mert 1 db. a limit belőle, jobban jársz 10 alacsonyabb rangú egységgel.

    A csata végén valóban van gyógyítás, de egyrészt nem annyira olcsó, ha valaki eszetlenül megy, simán idő előtt elfogyhat az arany. Nem nagyon megengedhető a nagyobb veszteség, de ez a korábbi Homm és KB részekben is így volt.

    Összességében ez a játék rosszabb, mint a legrosszabb Homm vagy KB rész, méghozzá a butítások miatt. Ez nem azt jelenti, hogy messziről el kell kerülni, hanem azt, hogy erős közepes, ami a mai felhozatalban édeskevés.
    Ez a 3D és RPG-s vonal nem rossz, ha eljutsz odáig, egész pofás küldetések lesznek, nem csak fetch questek, de a túl sok egyszerűsítés nagyon rosszat tett neki. Az optimalizálásról sem hallott még az 1C Ent. úgy látszik, mert milliós vason is képes szaggatni max beállítások mellett. A nyitó ára egyértelműen eszetlenség, főleg, hogy sietősebb tempóban 30 óra alatt vége a kalandnak, ami a korábbi részekhez képest cirka fele annyi játékidő.
    Utoljára szerkesztette: Kódia, 2021.09.04. 16:46:42