körökre osztott fantasy folytatás
-
Kódia #8 Ja, ok, így már értem. :)
Természetesen úgy értettem a könnyű csatákat, hogy ahogy haladsz előre a térképen és a történetben, úgy szinte mindig olyan ellenféllel akadsz össze, akik nem különösebb probléma leverni. Persze, ha nagyon elkószálsz, akkor bele lehet szaladni hozzád képest legyőzhetetlen ellenfelekbe, pont, mint a korábbi részekben.
Van egy pár trial, amiről írtál Baldwin esetében a taunt volt az egyik nagy kulcs, a buta ellenfél simán elmasíroz a felbuffolt egységeid előtt, azok meg a control mező miatt azonnal csapnak rá párat. Ráadásul ott el lehet sütni egy extra sebzést adó spellt is, de ha lenyomtad már, akkor ezekre nyilván rájöttél.
Még a gyógyítás kapcsán akartam írni, hogy nem elfelejteni, ha minden egység meghal az adott fajta csapatból, akkor azzal nem csak az a probléma, hogy nem lehet felgyógyítani, hanem elveszik a rangja is! Már pedig 3. rangról visszaesni 1. rangra egy új egységgel adott esetben sorsdöntő lehet.
Nagyon lelombozó, hogy a játék kettő darab térképből áll. Van a kezdő map, meg van egy nagyobb, ahol már te is vagy és ennyi. Közben ilyen áron tripa A kategóriás játékok nyitnak. A játék vége pedig egyértelműen arra utal, hogy jönni fog pár DLC és nem tudom, hogy ennek mennyire kellene örüljünk, mert szerintem ez az irány egy tévedés.