124
2019/202 körül folytatódik a sorozat
-
militavia #124 Tegnap betettem a wishlistbe. -
Evoluti0N #123 Nagyon off topic, de úgyis halott a fórum, TES 6 meg ezer éve múlva jelenik meg. True Colorst nagyon ajánlom. Van szinte olyan jó, mint az első LiS. BtS elment, 2 elment, de TC nagyon jó lett, annak ellenére, h nem Dontnod. -
militavia #122 6 évig a LiS logo volt az avatarom. ;)
A BtS egy rakás szar volt. Mert szuperképességek nélkül a setting dögunalmas volt.
A Lis 2-vel soha nem toltam az értékelések miatt.
A True Colors majd egyszer sale-en.
Utoljára szerkesztette: militavia, 2023.06.28. 22:09:43 -
#121 Nalam a ME triologia utan a LiS volt az, ami annyira megfogott, annyira megragadott es vegig olyan szinten hatott ram (spoiler miatt nem irok semmit, de a kozepen van egy jelenet, azt ha akkor latom, amikor meg havonta jottek az epizodok es nem tudom folytatni azonnal, akkor biztos, hogy hulyet kapok), hogy en is elcsodalkoztam magamon, hogy ezt most, mi van, meghulyultem, egy "tini coming age drama" fog ki rajtam, miaf...? :D
A vege utan 1-2 hetig a gepet nem volt kedvem bekapcsolni...
Mindezt ugy, hogy azert kezdtem bele, mert evekkel korabban megvettem egy ismerosom javaslatara, majd amikor rakerdezett, hogy "na, vegigjatszottad mar", a nemleges valaszomra csak annyit mondott, hogy hulye vagy, csak adj neki 2-3 orat...
De, ez tipikusan az a jatek, amely vagy bejon es szereted, vagy nem es akkor sosem jatszod vegig, mert se erod, se kedved nem lesz hozza. Koztes ut nincs. A folytatasok mar nem durrantak akkorat, a BtS meg csakcsak Chloe miatt, de a LiS 2. mar nehezen csuszott. A True Colors picit jobb volt, de meg sem kozelitette azt a katarzist, amit a LiS adott.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.06.28. 21:19:39 -
Anonymusxx #120 A világ összes játékáról van rossz vélemény.. Az embereknek különbözik az ízlése...
Nekem pl a Gothic 1 nem tetszett annyira nem mondom h rossz volt, de nekem ugyanolyan mint a többi németes nyílt világú játék...
Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2023.06.28. 20:58:26 -
militavia #119 Itt az SG-n írták talán, hogy szerinte nem jó. Az igen vegyes értékelések után inkább meg sem vettem DONTNOD és LiS ide vagy oda. -
Anonymusxx #118 Vampyr ? Nekem nagyon bejött... -
militavia #117 DoS 1 megvolt, jó volt, legnehezebb szinten toltam végig és a végén még emlékeztem a történetre
DoS 2 egy rakás szar volt a végére, senkinek sem ajánlom, pedig az szigetről megpattanáskor Gothic 1 feelingem volt
Risen szériát végigtoltam, de a 2. egy kalap szar volt és a 3. részt kb. becsületből. A Risen 3-nál még mindig azt éreztem, hogy Gothic II mechanikát tolok. Csak a setting nem volt érdekes és a harcrendszer meg katasztrófa. Az első része jó volt.
Elex. Lásd Risen. A PB megrekedt egy szinten és nem képes átlépni árnyékán. Az elején rámzúdított 10+ sidequestet. Element a kedvem az egésztő követhetetlen és a szutyok konzolos UI-jával meg menjen a sunyiba. Teljesen áttekinthetetlen volt az egész. A harcrendszere katasztrófa.
A Tell me Why-t lehet, hogy kipróbálom majd meg a Zelda koppontást.
Utoljára szerkesztette: militavia, 2023.06.27. 19:33:50 -
Anonymusxx #116 Tessék keresni,a játékipar nem csak AAA-ból áll, szonyat sok játék jelenik meg, csak mivel nincsenek hírdetve, nincs róluk teszt, a gamestaron, img-n is csak az AAAA jelenik meg kb, valamiért sokan azt hiszik h csak annyi van ami ott van, és kész...
Rengeteg indie game van, a normálabb játékokból jön vagy napona 1-2, vagy több.
Van kb millió játék, Az ilyen open worldös Gothichoz hasonló meg egy csomó, keresni kell. pl
https://steamdb.info/instantsearch/?query=
vagy használd a googlet, pl similar gothic.
Am akkor lehet bejönne a többi német stílusú rpg is ha a Gothic annyira bejött. pl Divinity, Risen, Elex, Two Words, stb...
Tetszett a Life is stange ? Van egy csomó hasonló cucc, keresni kell, nyílván akkora katarzis egyik se fog adni, de nem is baj, úgyse várható el h mástól ugyanazt az élményt megkapd.
-
militavia #114 . -
#114 Hát ezt nem tudom őszintén... Lehet, hogy a szimpla arachnofobia skyrim moddal megy együtt? Próbáld ki. Van SE-re is, ha az van meg neked.
Az Enderal szerintem minden szempontból jobb, mint a Nehrim. -
militavia #113 2016 decembere óta a gépen van az Enderal, de soha nem volt meg a lendület azóta, hogy toljam.
Ott is túl sokat használják a rohadt pókokat és mivel elég komoly pókiszonyom van...
Hogyan lehet legalább a skint eltüntetni abban a dögökről?
(A legtúlhasználtabb RPG klisé ez a rohadt pók, nem lehetne hagyni végre a fenébe...?) -
#112 FO4-ben a power armort valóban kipróbálhatod a játék elején, de mivel "üzemanyag" kell hozzá, ezért kb utána le is teszed, mert nem fogod tudni használni.
A FO4-nek van baja, de pont nem ez. Egyébként mérföldekkel jobb, mint a FO3, sokat lestek el a FNV-ból, de azt a szintet nem éri el. Ha nem a statokkal való matekozás számít neked, akkor javaslom, hogy próbáld ki.
G1 és 2 pedig hatalmas játékok voltak, megjelenéskor játszottam minddel. Nem hiszem, hogy azt a szintet vissza fogod valaha is kapni egyszer. Ha meg Nehrim bejött, akkor ajánlom az Enderalt, ehhez Skyrim kell, de megéri. Nehrim folytatása és jobb is nála sokkal. -
militavia #111 Nincs ami szórakoztatna. Ez a baj.
A szénné hypolt Disco Elysiumot is pl. kipróbáltam. Lehet akármilyen jó a zene, csak pofáznak, csak pofáznak, csak pofáznak. Nem egy interaktív hangoskönyvet akarok. Egyszerűen beleuntam kb. 6 óra után. Semmiféle késztetést nem éreztem elővenni. Mert interaktivitás se nagyon volt benne. Elismerem, hogy szép munka? Igen. Szórakoztató játszani vele? Nagyon nem.
Ezzel szemben a Detriot hiába van szénné korlátozva aktivitás terén maga az, hogy nagyon komoly és időfüggő döntést kell hozni és SZÉP, kilóra megvett. És utólag derül ki, hogy annyira magával ragadott a játék érzése, hogy meg sem próbáltam ott megszökni, ahol lehetett volna egy pozitívabb vége. A játék elérte, hogy Kara és a kicsaj beletörődött a sorsába és lett, ami lett. Na EZ kérem játéktervezés. El van találva az egyensúly. Ezen felül én is megöregedtem (?) és ellustultam (??) . Ha lehetséges, akkor elvárom, hogy nézzen már ki a narratíva mellé a látvány és voice acting. Ne egy text legyen a képernyőn, LÁTNI akarom az érzelmeket. A Witcher 3 óta ez van...
És ebből nem kell csúcskategória.
Egy a maga korában nagyon busget és középszerű, de hangulatos Life is Strange is betalált.
Kb. ezt kéne elérni olvasgatás helyett.
A másik probléma az, amikor a játék készítője annyira epic és magaszotsan ír, hogy nem angol anyanyelvűeket leszarja. Az összes nagy dumálós Obisidan játék emiatt játszhatatlan. Papíron szép, de csak pofáznak, pofáznak és erőfeszítés és nem szórakozás vele "játszani". Se a Tyranny-t se a PoE-t nem bírtam 2-3 óránál tovább. A minőséginek titulált játékok egy része így skip, mert teljes mértékben leszarják azt, aki nem anyanyelvű. Pedig nem attól lesz szuper, hogy olyan angol szavakat használnak benne, amit egy átlag angol könyv sem. Meg, hogy embertelenül hosszú és a végére elfelejted, hogy miért indultál el (DoS 2, rajtad a szemem...) Lendületből tudok Frederic Foryth és Tom Clanyt olvasni angolul, de egy istenverte RPG-t nem...
Nagyon szívesen próbáltam ki zsánereket, amitől addig távoltartottam magam. De egész egyszerűen ez korlátos és kétszer nem tanulok meg valami nagyon időigényeset. A Europa Universalis bejött. De amikor láttam 2 óra után, hogy mi kéne a Hears of Ironhoz, akkor azt mondtam, erre nincs időm és erőm...
De életem egyik nagy élménye volt a This War of Mine.
De egy fecske nem csinál nyarat.
A Frostpunkban két scenariot megcsináltam és elég is volt.
Jelenleg egy újabb játék van feltéve, amit tervezek végigtolni, a Seuna.
A Gothic-cal érdemes lehet próbát tenni még ma is. Van hozzá már azért olyan tupírozás, hogy dinamikus árnyékot tesz hozzá, stb. Nekem életem élménye volt. Konkrétan mai napig képbe röhögök bárkinek, aki a TES-t élteti. A Gothic II után a TES III egy üres és sivár valami volt, emberi jelzőtáblákkal. A IV-ben, mikor megláttam, hogy dinamikusan szintezett ellenfelek vannakm tettem is le. Amúgy csak a Nehrim miatt vettem meg....
Egy rakás RPG-ből nem emlékszek semmire. A Gothic-os bandából felkeltesz álmomból és mondom, hogy Diego,
Milten, Lester, Lares és Gorn és még sok NPC. Skyrimmal 6-7 évvel később játszottam. Tudod kire emlékszem belőle? Senkire. Néhány város nevére és helyre, ahol jártam. Na ez a különbség a jó és semmilyen játék között. ;) Hiába szebb és nagyobb TES V. Kinemszarja le.
Ez a fajta minőség az, ami hiányolok. -
#110 "A AAA játékipar és a filmipar is egymás után lakja le a címeit és ontja magából a szart. És nem nagyon látszik ebből a visszatérés egy-két kivételtől eltekintve. Én csak azt nem értem, hogy ezt a sok szart ki fogyasztja...? "
> En. Siman elvagyok a mai jatekokkal, kivalogatom, hogy mi erdekel es altalaban megtalalom mindegyikben azt, ami lekot par orara/napra, aztan kuka, johet a kovetkezo. Nem mondom, hogy nem tevedek neha, de ez velejar a dologgal. Filmek es sorozatok detto. Olcso a streaming, 4-5 elofizetesbol mar mindig van valami kontent, amit nezhetsz. Moziba is el lehet jutni havi 1-2x, bar az a havi 2 mozi tobbe kerul, mint a tobbi havidija osszesen...
"Tudod mi az a két cím, ami érdekel, ami PC-re jön? Amiből az egyik önmagában is indikátora a mai játékiparnak? A Gothic remake. Igen, egy remake. A másik meg a Falcon BMS 4.38, egy ingyenes közösségi fejlesztés."
> Sajnos nekem a Gothic anno kimaradt. Becsuletesen probalkoztam, de nem fogott meg, egyszeruen nem kotott le, mikozben az ismerosok kozul rengetegen tobb evig toltak folyamatosan. Majd most a remake-kel adok neki meg egy probat, tervben van. Falcont nem ismerem, nalam a repszim. nagyjabol a C64-es F-19 Stealth Figthernel megallt. Azt imadtam, meg a billentyuzetkiosztast is lemasoltattam magamnak, amit a c64-re lehetett "rarakni", annyi gomb volt. Ellentetben a mai napig jatszok az arkadabb jelleguekkel, legyen az a WC sorozat anno, Freelancer, DS1, vagy Elite/NMS, mert ezek iranyitasa pont eleg nekem. Orommel nezem mas a MS FS-ral keszult videoit, de nekem annyi eleg is.
"Alapvető problémája az iparnak, hogy a narratíva megalkotásában, mintha lobotomizált idióták uralnák a filmeket és a sorozatokat is."
> Ez lesz a 2020+ evek szorakoztatoipari mottoja, ezzel nagyon egyetertek. De, sajnos ez van akkor, amikor egy produkcion tucatnyi iro dolgozik (ha epp nem sztrajkol), a vezetok meg nem akarnak minden aprobb logikai bukfencet javitani, mert nincs ra keret. Plusz, mivel a penzt egyelore olyan adja, aki megkovetel bizonyos szempontok ervenyesuleset es vegrehajtasat, amelyet vagy megteszel, vagy nincs penz. Megteszik. Az mar mas kerdes, hogy ezen kontent nagy resze kihagyhato, igy akit zavar, annak kb annyi atugrani/kihagyni, mint egy hasonlo facebook posztot tovabbgorgetni. Hja, ha valaki le akar allni hisztizni meg picsogni emiatt, akkor azzal nincs mit csinalni, azt meg altalaban a tobbseg ugorja at. :)
"Ugyanazt csinálom, mint 20+ éve csak magasabb poligonszámú a környezet és a textúra nagyobb."
> Nem csak a szorakoztatoipar, hanem az egesz emberiseg ilyen, az emberek tobbsege ismeros kornyezetben erzi jol magat es legtobbszor ismeros mintakat keres az elet minden teruleten. Van, aki batrabb es kilep ebbol a buborekbol, de a tobbseg nem.
En mindig azt szoktam mondani, hogy aki 202(x)-ben arra pazarolja az energiajat, hogy kihagyott ziccerek miatt kesereg es harcol a kozossei mediaban/forumokon/kritikai oldalakon ahelyett, hogy leszarna es a milliardpluszegy jatek kozul megkeresne azt, ami szorakoztatja, ami kikapcsolja, amiben elmerulhez, ami oromot vagy sikerelmenyt okoz, az magara vessen. Mert ami nekem szar, az masnem nem biztos, hogy az, sot... (es forditva)
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.06.26. 17:04:45 -
militavia #109 Az FO4-ről is olvastam meg láttam, hogy milyen primitív fos volt. Faék párbeszédek és küldteések.
De maga az egész játék íve is kuka. Egy elég hosszú elemző videóban hallottam, hogy valami 45 perc játék után megszerezhető volt benne a Brotherhood of Steel armor (asszem az a neve). Amiért a korábbi részekben úgy érezted, hogy meg kellett dolgozni és nem kis dolog volt megcsinálni. Itt meg hozzádvágta a játék elején és játszhatod az istent.
Nekem ez alapján az jön le, hogy a FO NV óta értelmes FO nem készült.
A NV --> 4 ---> 76 színvonal lépcsőt nézve kb. teljesen felesleges bármiben is reménykedni.
Főleg úgy, hogy az NV-t nem is a Bethesda követte el...
A AAA játékipar és a filmipar is egymás után lakja le a címeit és ontja magából a szart. És nem nagyon látszik ebből a visszatérés egy-két kivételtől eltekintve. Én csak azt nem értem, hogy ezt a sok szart ki fogyasztja...?
Mert egészen elképedek, hogy ezeknek a szarháziaknak még bárki hisz és reménykedik bármiben.
Nálam nagyjából a helyzet az, hogy jelenleg egy olyan címet sem tudok mondani, amire azt mondanám, hogy hú, na erre kíváncsi leszek.
Nincs ilyen AAA projekt. Pontosabban egy van, a HZD 2-őt tolnám, ha lenne PC-re. De még nincs.
Tudod mi az a két cím, ami érdekel, ami PC-re jön?
Amiből az egyik önmagában is indikátora a mai játékiparnak?
A Gothic remake. Igen, egy remake.
A másik meg a Falcon BMS 4.38, egy ingyenes közösségi fejlesztés.
Ez ma a játékipar számomra. Vicc.
Nagyjából néhány konzol port és egy közösségi fejlesztés meg egy remake.
Alapvető problémája az iparnak, hogy a narratíva megalkotásában, mintha lobotomizált idióták uralnák a filmeket és a sorozatokat is.
Mivel játékmechanika terén nem sikerült kb. 15+ éve egyről a kettőre jutni apróságokat leszámítva, ezért lényegében egyre inkább azt érzem, hogy minek és mivel kéne játszani? Az összes TPS RPG nagyon kis túlzással bakker a Gothic által megteremtett mechanika pimpelése.
Arra megy rá a szutyok játékipar, hogy 4k, RT meg csivili kinézet, de környezeti interaktivitás szintén szinte egyhelyben álldogálás van. Ugyanazt csinálom, mint 20+ éve csak magasabb poligonszámú a környezet és a textúra nagyobb.
A Witcher III is úgy volt mindent oda és vissza leuraló játék, hogy kb. senkinek nem tűnt fel, hogy NEM VOLT JÁTÉKMENETI LÁBA....!
Gyakorlatilag a teljes fejlődési és craft rendszrnek SEMMI ÉRTELME és FUNCIÓJA nem volt. A grafika és a történet + voice acting vitte el.
És ez nem tűnt fel a játékosok és a "újságírók" kb. 99%-nak. -
#108 Oke, akkor ne gondolj bele, szerencses helyezetben vagy es teged nem ertint a dolog. A tobbiek meg majd kivarjak, mast nem tudnak tenni, sajnos. -
militavia #107 Nem kell "belegondolom", mert nekem a FO NV megvolt és elég is volt. A FO3-t elkezdtem és 2 óra után beleuntam. A többi FO ezek után nem nagyon érdekel, főleg a 76 nem.
Az első részével megpróbáltam játszani még 2015 táján, de annyira körülményes volt vele a játék és unalmas, hogy hagytam a fenébe. -
#106 Rebootoltak a Starfieldet a MS felvasarlas utan, kvazi duplazva a fejlesztesi idot es meg el is toltak raadaskent. Plusz, mivel jelenleg is 30k jatszik csak steamen a Skyrim sokadik kiadasaval, tobb szazezren az ESO-nal, igy nem surgos a kov. TES resz (gondoljak az oltonyos urak es holgyek).
Gondolj bele, 2033 lesz a kovetkezo Fallout es addig ott csak a FO76 van, mint "potlek". -
militavia #105 PC-n? Ugyan miért? Ha nincs Raytracing igényed, se 4K faszság, akkor egy 1660S VGA-val elég szépen elfutnak az új játékok is, ha nem az az "optimalizálás", hogy mindent felhúzol ultrára, amit mozgás közben, de még állóképen is alig látsz, hogy akkor mi is a difi.
Egy 2015-ös konfigban van egy 1660S 6GB VGA-m és teljesen elégedetten 1440p-ben toltam a Dying Light 2-őt és a szutyokszarul optimalizált Detroit is elment vele, csak néha akadt meg.
A 2015-ös kb. semmilyen PC-m is lenyomott egy PS4 Pro-t is csuklóból, ahol az lett a nagy szám, hogy az végre elviette 1080p táján.
Az csak egy mítosz, hogy a PC gaming drága. VGA cserével együtt a PS3 éra vége és a PS5 korszak között az előző VGA-t eladva +1 db SSD-t betéve sem költöttem többet egy konzol árának a 2/3-ánál.
Persze lehet ricsiröcsizni, hogy a játékok egy töredékében 1080p-ben bekapcsolgatod az RT-t a PS5-ön aztán lehet gondolkozni, hogy mi az, amit valóban kapsz azért.
És a PC egy többfunkciós eszköz, mindenre is használom.
A kripto faszság és ellátási láncok szétesése előtt, ha vettel 100k-ért egy ilyen VGA-t és alá tettél egy akkor már nem új CPU és alaplapot a mai napig vígan elvagy vele. Ha nekem lesz majd új konfig, akkor is ez a VGA megy bele és a többit kell kivágni, mert az igazán a szűk KM és nem a VGA. -
militavia #104 Nagyjából a játékipar szutyok állapotát bemutatja ez az egész.
Kiadnak egy teasert, majd az után 5 évvel kb. egy kapavágás nem történt és a majd egyszer jön majd.
Ennek aztán volt értelme... -
JonasSandor #103 Következő konzolgenerációra fog megjelenni, gépigényre akkor a gatyánk rámegy. -
#102 Mint minden más, ez is attól függ, hogy a fejlesztők mennyi energiát hajlandóak belefccölni a szép megvalósításba. Mikor a barlangot járta be a kamera, tisztára úgy éreztem magam, mintha a National Geographic filmjét nézném valami távoli helyen levő területről. Aztán mikor bejött a képbe a mozgó csaj, akkor egyértelmű lett, hogy ez bizony számítógéppel generált látvány. -
#101 még levegőt is elfeljtettem venni a repülős résznél :-D -
#100 Hát, az UE5 demója után ezt a "jól kinéző" részt lehet, hogy át kell gondolnunk. :) -
#99 Szerintem befolyásolja. Nyilván nem mindenkinél, pl nálam nem. Mindenesetre a Bethesda ezt biztosan kiszámolta már. -
#98 Csak hogy egyetlen mmorpg sem konkurenciája az offline rpg élménynek. Almát körtével szerintem, meg aki akarta már nyomta az eso-t... Ez a konkurencia csinálás nem jó érv. Ráadásul aki akkora fan, simán megvenné az új részt, letolná azt az 50-100 órát 2 hét alatt és menne vissza eso-zni, semmit nem befolyásolna. -
#97 Amíg nem mondta, hogy az erdős videót a haverja készítette...
Ettől függetlenül elég dúrva ez a technika. -
#96 A videó bevágásoknál a grafikát ecsetelve az a Starmittomén milyen játékból vannak? -
#95 Nem az :) Amúgy ahogy a srác is mondja a vége felé én is csodálkoznék ha ennyire ütős lenne a végleges játék grafikája. -
#94 Először azt hittem, hogy ez 04.01. videó. -
#93 -
#92 Igaz, bocsánat, BGS-t akartam írni. A fejlesztők, nem a kiadók. -
#91 > Egyébként a TESO-t sem a BSW fejlesztette, hanem a Zenimax Online Studios.
Igy van, bar engeldemeddel, apro elirassal :) A BSW a kiado (Bethesda Softworks) es az amcsiknal ok adtak ki az ESO-t, RoW teruleten mas volt a kiado az elso evekben - de akkor is nyilvan ok koordinaltak az egeszet. A fejleszto a BGS (Bethesda Game Studios) es a ZOS (lasd lent), ket kulonbozo ceg es egymastol nagyjabol fuggetlenek, ahogy irtad, hiszen csak az anyavallalat (Zenimax Media) koti oket ossze, no meg a kozos kiado BSW (es a lore miatti esetleges kozos munkavacsorak).
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.04.01. 19:58:32 -
#90 Részben erről is beszélek, amikor azt mondom, hogy szándékosan nem adnak ki ilyen játékokat. Egyébként a TESO-t sem a BSW fejlesztette, hanem a Zenimax Online Studios. -
#89 Nade a TES-ből jött időközben egy Online rész, amit nem néhány évre terveztek. Nyilván nem akaródzik nekik egy egyjátékos játékkal konkurenciát csinálni önmaguknak. -
#88 https://hu.wikipedia.org/wiki/Tril%C3%B3gia
"A trilógia három részből álló regény vagy más irodalmi sorozat, film, videojáték vagy zenei album. Nem minden trilógia indul trilógiának, az idők során fokozatosan készülnek az új részek. De az is lehetséges, hogy egy trilógia negyedik, ötödik résszel is kibővül. Természetesen ekkor már nem trilógia. "
Ne, ne olvass. Előbb tanulj meg magyarul. -
#87 "Te egész egyszerűen a gizikét a gőzekével kevered fura elvárásokkal. "
Ad hominemtől eltekintve, ezt honnan veszed? Mit keverek mivel? az nem tetszik, hogy eltér a véleményünk?
"Te azt hiszed, hogy mert neked erre igényed van, akkor ez az üzleti és fejlesztési terve XY cégnek."
Hol állítottam, hogy mert nekem valamire igényem van, akkor az lesz az üzleti terve a cégnak? Idézd be. Ennek éppen az ellenkezőjét állítottam, hogy erre lenne igény (nemcsak nekem, húzd elő a fejed a homokból),, de ehhez képest nem ezt csinálják, nyilvánvaló hogy azért, mert nem ezt tervezik. Szerintem ez hiba.
" Ettől a vágyvezérelt gondolkodástól megyek a falnak."
Fogyasztóként mégis mi a bánatos lófaszt tudunk még csinálni? Bólogatni kell, hogy ugyan szar ez az új Blades mobiljáték, de legalább jó sok pénzt keres rajta a cég, szóval akkor dobok bele még 100 dollárt a mikrotranzakcióba? Komolyan? Az ember nyilván szeretne olyan minőségű terméket vagy szolgáltatást, amire neki igénye van. -
#86 Soha nem volt trilógia, de most készül a 4. rész.
Ezután olvassak még tovább...? -
#85 1. A DA soha nem volt trilógia (számozva is csak ugye kettő volt belőle) és épp most készítik a 4. részt. Egyébként az is vitatott, hogy a DAI minőségi csökkenést jelentett a DA2-höz képest.
2. Az ME-ből közben kiadtak egy 4. részt, ami a MEA volt. Szarul sikerült, de attól még kiadták. Ez sem "trilógia".
Én tényleg nem várnám el, hogy legyen újabb rész ezekből,csak egyrészt ugye ŐK JELENETETTÉK BE, hogy csinálnak újabb részeket. Másrészt meg én teljesen jól ellennék hasonló minőségű játékokkal új IP-k terén. Mint amilyen a Starfield lesz vagy kellett volna hogy legyen mondjuk nem 8-10 évvel a legutóbbi hasonló léptékű RPG-jük óta.
"Te azt hiszed, hogy mert neked erre igényed van, akkor ez az üzleti és fejlesztési terve XY cégnek."
Leszarom a cég üzleti tervét, én nem vagyok sem alkalmazott, sem részvényes, hanem fogyasztó. Engem a cég termékei érdekelnek és ha azok szarok, korábban meg jók voltak, akkor azért leírom a véleményem egy fórumon. Mert egy fórum erre való. Ezen kívül annyit tudok még tenni, hogy nem veszem meg a szemetet, amit a jó játékok helyett kiokádnak magukból az elmúlt években.
Nekem van erre igényem? Komolyan? Szerinted niche igény van egy TES6-ra? Vagy egy jó DA játékra a világon? Ez az én egyéni igényem, a világ meg inkább még egy always online game as a service játékot akar lehetőleg battle royale móddal, igaz?
Szerintem neked elmentek otthonról.