151
FFXV.gif

Final Fantasy XV
  • darkSectorxxx #1
    Hivatalos oldal - Final Fantasy XV




    Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.12.27. 14:56:56
  • darkSectorxxx #2
    Kezdetnek:

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Mikor elkezdtem próbáltam tiszta fejjel, odafigyelni, próbálni odafigyelni az apróbb részletekre, ami eddig tetszett, hogy a Masamune jelen van, ami nekem elsősorban Sephiroth-ot juttatja eszembe....

    Második FF VII-es ismerős utalás, amikor télleg nem tudtam először hová tenni, de félek nem is lesz több infó róla a játék során, ő CiD mester. :D

    Ha volt is most az elején még hasonló jóság akkor lehet nem figyeltem oda, de ezek is jópofák, CiD vén korában, meg hogy Noctis-al beszélt. :D A hangsúlyában volt valami....
  • Seth
    #3
    Ez a Cid nem az a Cid. Minden FF játékban van egy Cid, de ezt tudnod kéne :)
  • darkSectorxxx #4
    Ne már. :D
    Pedig azt hittem. Mindegy nekem jobb azt hinnem hogy ez a Cid, az a Cid. :D
    A kardot amúgy tudom hogy pár rész kivételével mindegyikben feltűnik.

    Azt hittem a FF VII Remake-et akarják sulykolni a játékosokba. :)
    Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.12.27. 15:20:06
  • Bandicoot
    #5
    Semmit nem ért a sztoriból honnan tudná.
    Az összes FF részben vannak névben és tevékenységben visszatérő karakterek. Cid ugyebár mindig a mekkmester. És szinte minden FF részben jelen van de ezt tudnia kéne hiszen szereti a FF-t..... ...
  • MerlinW
    #6
    Na pont emiatt a stílus miatt van bérleted a mod topikba.
  • orichalcos
    #7
    Érdekes amúgy, hogy a Masamune nincs benne a VIII-ban.
  • darkSectorxxx #8
    Ez valóban ígyen van. Bár én csak ezekkel játszottam: 7-8-9-10-13-15

    Minden egyes fegyver nevére én sem emlékszem, csak az epic-ebb cuccokra, ez a M. is Sephiroth miatt.
    Valamint a kedvenc, amit sem külsőre sem sehogy nem überelt nálam még semmi, az a
    Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.12.27. 18:44:13
  • Bandicoot
    #9
    Úgy beszélek ahogy érdemli, főleg hogy ennek is meg volt az előszele FF témakörben pár hete, és lám szokás szerint fingja nincs.
    Sokszor letorkoljátok aki így beszél vele,de bele lehet nézni a ps4 topik elmúlt 1-másfél hónapjába, csak a vak nem látja ki a probléma. Tatyla többször is figyelmeztette,kérte, többet nem tud tenni,főleg hogy nektek meg csak a személyeskedés a fontos, az ha valaki közösséget rombol azzal hogy direktbe szakért mindenről amiről láthatóan fingja nincs,és ezzel csak hergeli az ottaniakat illetve elüldözi az nem.
    Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.12.27. 19:21:24
  • darkSectorxxx #10
  • MerlinW
    #11
    Én meg annyi büntetőpontot fogok adni, amennyit megérdemelsz. Kezd tele lenni a bugyrom veled. A következő személyeskedő hozzászólásoddal kezdjük.
  • Bandicoot
    #12

    Tehát aki a közösséget rombolja az nem gond. Mert nem személyeskedik. De az ha rászólunk hogy idegörlő amit művel az személyeskedés amit büntetni kell. Oooké.


    De tudod ha így tele van a begyed talán mint mondtam nem ártana utánanézni az okozónak mert nem vagyok sem én sem mások akik rászólnak "Tahó ge.i f.szkalapok
    Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.12.28. 10:24:36
  • Bandicoot
    #13
    Szólj ha tőlem csak hasonlót is látsz és fejet hajtok.
  • Bandicoot
    #14
    Visszatérő karakterek még a két Star Warsos arc is szinte minden részben mellék szerepelnek együtt.
    Biggs és Wedge..:)
  • Maala
    #15
    Dehogynem, benne van, Gilgamesh egyik támadásának a neve az.
    Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.12.28. 15:43:06
  • Maala
    #16
    Elég sok visszatérő név van az FF-ekben azért, van, ami mindig, van ami csak gyakran. :-)

    Aki csak 1-2-vel játszott, és azokat is csak 1x vitte végig, azok nyilván nem fogják az összeset ismerni.
  • orichalcos
    #17
    MInt támadás igen, de mint fegyver emlékeim szerint nincs.
  • Maala
    #18
    Gilgamesh limit breakje az, hogy random választ egy kardot, és azzal megtámadja az ellenfelét (és pl. a Masamune-vel elég sok dmg-et kioszt).

    Tehát az FF8 világában is megvan, mint fegyver, csak nem "veheted a kezedbe". Mint az FF7-ben.
  • orichalcos
    #19
    Igen így értettem, hogy nem használható mint a többi részben. :)

    szerk:

    Most hogy jön Gilgamesh a XV-be, kíváncsi vagyok kapunk-e easter egge-et hozzá kapcsolva. Esetleg plusz egy Masamune, vagy egy Gae-bolg-ot. (bár ez utóbbi anime easter egg inkább)
    Utoljára szerkesztette: orichalcos, 2016.12.28. 18:49:05
  • Bandicoot
    #20
    Vágom,de ilyenek mint Cid, Biggs, Wedge mind mind jelen vannak réges rég a FF játékokban rendszerint nagyon hasonló szerepben.:)
  • AntiHero
    #21
  • darkSectorxxx #22
  • orichalcos
    #23
    Érdekes dolog bemutatni egy játékot anélkül, hogy végigjátszotta volna. :S
  • Bandicoot
    #24
    Egyébként a barátainkkal kapcsolatos DLC-k tartalma szerintem teljesen egyértelmű mi lesz.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Gladio mikor egy ideig elmegy majd visszajön a durva hegekkel.
    Ignis sérülése,megvakulása.
    Prompto miután lelökjük a vonatról.


  • darkSectorxxx #25
    Be se mutatta. :P
  • Maala
    #26
    Jó, de hát a végigjátszás is relatív, főleg egy FF méretű játéknál... Ugye van jutú(ró)ber meg tvicser, aki tizenpáróra alatt végigszaladt rajta, holott pont az a lényege, hogy minden mellékszálat megcsinálj, és megismerd a világát...
  • darkSectorxxx #27
    A videók amiket az OW csinál nem tesztek, hanem bemutatók, nincsen értékelés, sem pontszám, játszanak velük, időhöz mérten, sokat, avagy keveset, és az élményükről számolnak be.

    Helyén kell kezelni.
    Mindenesetre, akik eddig elkerülték a játékot, vagy túl bonyolultnak találták , azok most lehet megpróbálják.

    Én sem értek egyet mindennel, pl hogy ez a realtime-os harcrendszer jobb lenne sokkal mint a körökre osztott, mert nekem ez jött le a mondandójából, de más meg tetszett nekem is....
  • Maala
    #28
    Hát, összehasonlítva a régi FF-es körökre osztott rendszert (Battle Time vagy Active Batle Time) a Final Fantasy XII féle realtime rendszerrel (Active Dimension Battle), vagy ezzel az új Xenoblade Chronicles X \ Final Fantasy XV realtime rendszerrel (Active X Battle), szerintem a teljesen 3D világhoz jobban illik, mint az FF13-féle külön képernyős megoldás (az valami Command Synergy Battle vagy mi volt). Szimplán azért, mert nem töri meg a képernyőváltás a játék folyamatosságát. Ez egy felülnézetes, vagy fix hátterű játéknál még egyáltalán nem gond, sőt!... de - megint csak mondom, számomra - egy 3D-s játéknál ez sokkal pöpecebb, kb. álomszerűen faszányos. :-) Mióta megláttam valamelyik Play.IT-n a Xenoblade X-et, azóta #dreamcometrue érzés van bennem ezekkel az új jRPG-kkel kapcsolatban (Akkor még a sima XB-t, illetve az FF12-t nem ismertem).

    Egyetlen hátulütője, hogy - mivel túl sok mindenre kellene figyelni egyszerre - ezekben a rendszerekben csak egy karaktert irányíthatunk aktívan, ami kicsit kevés a stratégiához szokott énemnek, sokkal arcade-osabb lett a harc. Cserébe kapunk kismillió affection küldit-szálat ezekben a játékokban, amivel megismerhetjük jobban a karaktereket, hogy jobban teljesítsenek a harcban. :-)

    Persze elfogadom, hogy valakinek ez nem tetszik, különbözőek vagyunk, szerencsére hamarosan(???) jön a FF7 remake, abban megint a jó öreg (Active) Battle Time rendszer lesz, minden karaktert lehet irányítani a harc közben, stb. :-) Én azt is élvezni fogom, Emerald Weapon, reszkess. Modern grafikával! :-D
  • orichalcos
    #29
    Két hsz-el később meg ezt írod:

    "A videók amiket az OW csinál nem tesztek, hanem bemutatók,"

    Maala:

    Esküszöm az FFVII remake-ben a Weapon harcokat várom a legjobban. :D Meg hátha kap Sephiroth valami értelmesebb dizájnt, mert az eredetiben amikor megláttam szétröhögtem az agyam. (mármint a végén)
    Utoljára szerkesztette: orichalcos, 2016.12.29. 16:31:32
  • darkSectorxxx #30
    Az OW tesztek nem tesztek hanem bemutatók, de a FF 15-öt nem mutatta be, ezen vicceltem, el sem jutott addig hogy bármibe belekezdjen, csak addig jutott hogy elmondta neki mennyire jó volt hogy hosszú idő után kipróbálta, kb ennyi, ez a bemutató kb 30 percet is megérhetett volna...sok dologba bele se ment, max felsorolta, ez semmi.
  • darkSectorxxx #31
    Melyik nem real-time rendszert gondolom?
    Mindet, amiben azért nem egy DMC stílúsú akció-rpg hatást kelt bennem mint játékos. :)

    "Egyetlen hátulütője, hogy - mivel túl sok mindenre kellene figyelni egyszerre - ezekben a rendszerekben csak egy karaktert irányíthatunk aktívan, ami kicsit kevés a stratégiához szokott énemnek, sokkal arcade-osabb lett a harc. Cserébe kapunk kismillió affection küldit-szálat ezekben a játékokban, amivel megismerhetjük jobban a karaktereket, hogy jobban teljesítsenek a harcban. :-)"

    Pontosan, én is eddig így tartom számon ezt a részt, ha a FF XIII-al elvoltam, ezzel is elleszek, tuti.
    De a FF XII az nekem kritikán alluli volt amit ott műveltek harc szinten, meg lehetett volna szokni, de nem akartam.
    FF XIII-2 és FF XIII LR-t már kihagytam. Igazából csak a LR-ban csalódtam picit, a XIII-2 még nekem bejött.

    FF VII Remake-et én is iszonyat várom, az is ilyen real-time lesz ahogy néztem a bemutatókat, kicsit meg lesz változtatva sajnos, ettől félek. :)

    Én sem azt mondom hogy nem értem azt akinek ez tetszik, de a taktikusság amit mondtál is, mikor ki varázsoljon, gyógyítás, védelmek, támadás, tank kari stb. :)
    Vannak dolgok, amiben télleg hozzátesz a stílushoz, de a másik oldalon meg látom hogy elvesz, de inkább úgy fogalmazok hogy elhagy....

    Számomra fontos dolgok, másoknak nem.
    Aki most kezdte, pl Zoly, frankón nem így fogja látni, nem tudja miket hiányolok én pl mert ezzel indít.

    Csak nekem rossz volt látni, hogy 30 év után egy fő rész, amiben az eddigiekkel szemben csak!!!
    karaktert irányíthatunk....

    Ha jól emlékszem a 6-os társaság volt a legkisebb csapat FF fő epizódokban, és azért az kicsit érdekessé tette a 40 órányi, vagy nekem 200-300 órányi játékot.
  • Kandurex
    #32
    "a jó öreg (Active) Battle Time rendszer lesz"

    nem az lesz, ezt a buzulást a real-time -al nem akarják abbahagyni...
  • AntiHero
    #33
    Chapter 6 (22 óra)

    Én eddig 2x kaptam summont (nem is ugyan azokat).

    Mindig akkor mikor már szorúlt a hurok körülöttem. :D
  • darkSectorxxx #34
    Félek én is hogy az lesz, a trailer erre engedett következtetni.
  • darkSectorxxx #35
    :)
  • Tatyla
    #36
    Hát nekem ha 10x előjött a summon 83 óra alatt akkor sokat mondtam
  • AntiHero
    #37
    Mondjuk ahogy leirtam ezt a postot. 10 percre rá megvolt a 3. is. :D
  • Kandurex
    #38
    Szóval ~10 óránként kb. egyszer?

    Nekem 43 óra alatt 2X....(nyilván nem számít a story-ból adódó kötelezők)
  • Bandicoot
    #39
    90+ óra alatt vagy 50szer (ebből nem mind hívtam max amikor kilátástalan volt a meccs például a 4-5 elektrobajszos cicahuntnál).
    Csak kemény csatákat kell tolni. Dungeonok, huntok...Ezek a rank 9-es huntok finomak.:)

    Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.12.30. 22:16:42
  • AntiHero
    #40


    Kifogyott a benyaaaa!!! Pedig szolt is, hogy tankoljunk... 40 perce tolom!!

    Ebből 2 este az úton... milió Démon..Meg katona spawn... csak 10.000Xp-nél tartok már :D

    Ja és 6x summonoltam közbe ;) Mindig beadja este.